Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Veneo z kampanią społecznościową firmy Valvex

Witold Sokołowski, 2011-11-16 19:44:37

W listopadzie agencja interaktywna Veneo podpisała umowę z wiodącym producentem armatury sanitarnej i instalacyjnej Valvex. Do zadań agencji będzie należało stworzenie nowej strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych oraz realizacja kampanii.


Kampania skierowana do internautów będzie przebiegała dwutorowo. Będzie miała na celu komunikację zarówno z profesjonalistami z branży instalacyjnej oraz z klientami indywidualnymi poszukującym inspiracji w urządzaniu wnętrz. Twarzą marki pozostanie Piotr Adamski – model znany z roli polskiego hydraulika.


Veneo w ramach długofalowej współpracy będzie odpowiedzialne za przygotowanie i wdrożenie nowej taktyki komunikacji z internautami w ramach profili marki na Facebooku. Głównym celem kampanii będzie aktywizacja rosnącej społeczności fanów, dzięki wprowadzeniu nowych aplikacji i atrakcyjnych akcji marketingowych. Ważnym elementem kampanii stanie się również wsparcie merytoryczne w zakresie wyboru armatury i urządzeń sanitarnych.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...