Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Veneo z kampanią społecznościową firmy Valvex

Witold Sokołowski, 2011-11-16 19:44:37

W listopadzie agencja interaktywna Veneo podpisała umowę z wiodącym producentem armatury sanitarnej i instalacyjnej Valvex. Do zadań agencji będzie należało stworzenie nowej strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych oraz realizacja kampanii.


Kampania skierowana do internautów będzie przebiegała dwutorowo. Będzie miała na celu komunikację zarówno z profesjonalistami z branży instalacyjnej oraz z klientami indywidualnymi poszukującym inspiracji w urządzaniu wnętrz. Twarzą marki pozostanie Piotr Adamski – model znany z roli polskiego hydraulika.


Veneo w ramach długofalowej współpracy będzie odpowiedzialne za przygotowanie i wdrożenie nowej taktyki komunikacji z internautami w ramach profili marki na Facebooku. Głównym celem kampanii będzie aktywizacja rosnącej społeczności fanów, dzięki wprowadzeniu nowych aplikacji i atrakcyjnych akcji marketingowych. Ważnym elementem kampanii stanie się również wsparcie merytoryczne w zakresie wyboru armatury i urządzeń sanitarnych.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...