Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Veneo z kampanią społecznościową firmy Valvex

Witold Sokołowski, 2011-11-16 19:44:37

W listopadzie agencja interaktywna Veneo podpisała umowę z wiodącym producentem armatury sanitarnej i instalacyjnej Valvex. Do zadań agencji będzie należało stworzenie nowej strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych oraz realizacja kampanii.


Kampania skierowana do internautów będzie przebiegała dwutorowo. Będzie miała na celu komunikację zarówno z profesjonalistami z branży instalacyjnej oraz z klientami indywidualnymi poszukującym inspiracji w urządzaniu wnętrz. Twarzą marki pozostanie Piotr Adamski – model znany z roli polskiego hydraulika.


Veneo w ramach długofalowej współpracy będzie odpowiedzialne za przygotowanie i wdrożenie nowej taktyki komunikacji z internautami w ramach profili marki na Facebooku. Głównym celem kampanii będzie aktywizacja rosnącej społeczności fanów, dzięki wprowadzeniu nowych aplikacji i atrakcyjnych akcji marketingowych. Ważnym elementem kampanii stanie się również wsparcie merytoryczne w zakresie wyboru armatury i urządzeń sanitarnych.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...