Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Veneo z kampanią społecznościową firmy Valvex

Witold Sokołowski, 2011-11-16 19:44:37

W listopadzie agencja interaktywna Veneo podpisała umowę z wiodącym producentem armatury sanitarnej i instalacyjnej Valvex. Do zadań agencji będzie należało stworzenie nowej strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych oraz realizacja kampanii.


Kampania skierowana do internautów będzie przebiegała dwutorowo. Będzie miała na celu komunikację zarówno z profesjonalistami z branży instalacyjnej oraz z klientami indywidualnymi poszukującym inspiracji w urządzaniu wnętrz. Twarzą marki pozostanie Piotr Adamski – model znany z roli polskiego hydraulika.


Veneo w ramach długofalowej współpracy będzie odpowiedzialne za przygotowanie i wdrożenie nowej taktyki komunikacji z internautami w ramach profili marki na Facebooku. Głównym celem kampanii będzie aktywizacja rosnącej społeczności fanów, dzięki wprowadzeniu nowych aplikacji i atrakcyjnych akcji marketingowych. Ważnym elementem kampanii stanie się również wsparcie merytoryczne w zakresie wyboru armatury i urządzeń sanitarnych.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...