Zamknij
Nowości - Życie i styl

Veneo zorganizuje loterię konsumencką Góralek

Witold Sokołowski, 2015-04-07 23:10:37

Krakowskie Veneo wygrało konkurs na organizację loterii konsumenckiej wafelków Góralki (IDC Polonia). Agencja odpowiadać będzie za opracowanie koncepcji marketingowej loterii, obsługę techniczną i prawną oraz komunikację w mediach społecznościowych.


Veneo w ramach współpracy będzie odpowiadało za stworzenie koncepcji loterii oraz jej organizację od strony formalno-prawnej. Veneo opracuje także nową strategię marketingową Góralek zakładającą intensywne wykorzystanie dedykowanych kreacji graficznych oraz niestandardowych form promocji. Agencja poprowadzi komunikację marki w zakresie media relations i social media. Loteria będzie wspierana przez kampanię reklamową w Internecie i telewizji.


Loteria wystartuje 27 kwietnia i potrwa do początku wakacji – 28 czerwca 2015. Za koordynację projektu odpowiada Natalia Nowak. Opracowaniem wizualnym brand heroes na potrzeby kampanii zajmie się Izabela Kasza.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...