Zamknij
Nowości - Życie i styl

Veneo zorganizuje loterię konsumencką Góralek

Witold Sokołowski, 2015-04-07 23:10:37

Krakowskie Veneo wygrało konkurs na organizację loterii konsumenckiej wafelków Góralki (IDC Polonia). Agencja odpowiadać będzie za opracowanie koncepcji marketingowej loterii, obsługę techniczną i prawną oraz komunikację w mediach społecznościowych.


Veneo w ramach współpracy będzie odpowiadało za stworzenie koncepcji loterii oraz jej organizację od strony formalno-prawnej. Veneo opracuje także nową strategię marketingową Góralek zakładającą intensywne wykorzystanie dedykowanych kreacji graficznych oraz niestandardowych form promocji. Agencja poprowadzi komunikację marki w zakresie media relations i social media. Loteria będzie wspierana przez kampanię reklamową w Internecie i telewizji.


Loteria wystartuje 27 kwietnia i potrwa do początku wakacji – 28 czerwca 2015. Za koordynację projektu odpowiada Natalia Nowak. Opracowaniem wizualnym brand heroes na potrzeby kampanii zajmie się Izabela Kasza.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...