Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Visa Europe nowym klientem Saatchi & Saatchi Poland

Witold Sokołowski, 2004-11-19 12:08:00

Visa Europe powierzyła agencji Saatchi & Saatchi Poland przygotowanie oraz realizację dwóch kampanii marki Visa w Polsce: wizerunkowej oraz promocyjnej. Polski oddział agencji odpowiada również za wdrożenie oraz koordynację kampanii na rynkach 6 krajów europejskich: Czech, Węgier, Słowenii, Litwa, Łotwy oraz Estonii. Adaptacja kampanii w tych krajach przygotowana została przez lokalne oddziały agencji, Saatchi & Saatchi Poland nadzoruje natomiast działania w zakresie pracy kreatywnej, współpracy z miejscowymi bankami biorącymi udział w promocji i wszelkich legalnych aspektów związanych z organizacją loterii promocyjnej w poszczególnych krajach, która jest jednym z działań podejmowanych w ramach kampanii.

Głównym celem kampanii wizerunkowej jest wprowadzenie nowej strategii marki Visa, zgodnej z przewodnim komunikatem kampanii: „Twoja Visa do przyszłości”. Kampania wizerunkowa w Polsce rozpoczęła się 2 listopada. 30 i 10 sekundowe spoty reklamowe emitowane były w kanałach ogólnopolskich: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN 7, TV 4, oraz wybranych kanałach telewizji kablowych: TVN 24, Discovery, Hallmark, Club, AXN, Europa Europa, Planet, National Geographic, Reality TV, Fox Kids. 30 sekundowe spoty zatytułowane są „Gitara” oraz „Historia” natomiast 10 sekundowe to „Ciasto” i „Czarna sukienka”.

Kampania promocyjna karty Visa ma przede wszystkim doprowadzić do zwiększenia częstotliwości użycia kart w punktach sprzedaży. Celem kampanii jest również zmiana postrzegania marki Visa na bardziej popularną. Punktem wyjścia jest „transformacja” rzeczy niedrogich, w przedmioty wartościowe- nagrody w loterii (samochód, zestawy kina domowego). W kampanii S&S zakupiony miś, torebka lub krawat „za kilka tygodni może być tyle wart, ile samochód”. Działania reklamowe mają ściśle sprzedażowy charakter. W polskich mediach kampania promocyjna trwa od 15 listopada 2004 r. Przekazy reklamowe zostaną opublikowane w tytułach ogólnopolskich: Gazecie Wyborczej, Polityce, Newsweeku, Przekroju, Gali, To i Owo, Angorze, National Geographic, Avanti oraz w tygodniku Wprost. Kampania radiowa obejmie przede wszystkim Radio ZET oraz stacje regionalne: Wanda 92,5 FM Złote Przeboje, Region Kraków, Planeta, Fama-Kielce, Eska - Wrocław, Eska - Poznań, Eska - Olsztyn, Eska - Łodź, Eska - Kielce, Eska - Gorzów, Eska - Bydgoszcz, Eska - Białystok, EL-Elbląg. Na potrzeby kampanii działa również specjalnie stworzona strona internetowa www.PromocjaVisa.pl

Zakupem mediów zajmuje się Mediaedge:cia Poland.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...