Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Vision Group dla serwisu LubimyCzytac.pl

Nowy User, 2017-02-08 11:17:10

Vision Group dla serwisu LubimyCzytac.pl

Agencja Vision Group rozpoczęła współpracę w zakresie public relations z LubimyCzytac.pl – największym w Polsce internetowym serwisem książkowym. Współpracę nawiązano w połowie stycznia 2017 roku na podstawie rekomendacji.


Do zadań Agencji należy promocja plebiscytu czytelników „Książka Roku 2016”, ramach którego przez miesiąc czytelnicy mogą głosować na najlepsze książki ubiegłego roku w 10 kategoriach tematycznych. Plebiscyt startuje 1 lutego br.


Lubimyczytać.pl jest największym w Polsce opiniotwórczym serwisem książkowym, którego siłą jest rzesza czytelników, którzy wspólnie dzielą się swoimi opiniami na temat książek. Misją lubimyczytac.pl jest tworzenie silnej społeczności opartej na literackiej pasji oraz promocja czytelnictwa, a przede wszystkim popularyzacja e-książek i nowych technologii, które wkraczają do świata miłośników książek.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...