Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Warszawska kampania banków spółdzielczych

Witold Sokołowski, 2013-08-02 12:16:09

Rozpoczyna się kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS w aglomeracji Warszawy. W stolicy i okolicach jest 20 banków spółdzielczych i ich 201 placówek. Warszawiacy tego nie wiedzą. Słoiki - też nie. Dlatego celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki BANK SPÓŁDZIELCZY wśród osób młodych, wykształconych i przedsiębiorczych w mieście. Kampanię realizuje Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., który zrzesza 365 Banków Spółdzielczych, tworząc Grupę BPS.


- Wielu mieszkańców mniejszych miejscowości jednym tchem wymienia zalety bankowości spółdzielczej: „przyjazne, polskie banki z tradycjami, oferujące indywidualne podejście do klienta, tu kredytu udziela człowiek - nie system”. W Warszawie powiedziałoby się „Klient może poczuć się # jak VIP”. I to w kampanii stwierdzamy. - podkreśla Urszula Rożalska, dyrektor Departamentu Komunikacji w Banku BPS S.A.


Adresatem informacji jest każdy, kto wymyka się głównym nurtom i utartym systemom. Można szukać podobieństw między wysublimowaną obsługą w banku spółdzielczym a byciem hipsterem, który ceni sobie indywidualizm, szczerość i naturalność. Hipsterski wydźwięk reklamy jest więc zamierzony.


W warszawskich bankach spółdzielczych usługi dobiera się indywidualnie i w każdym banku jest inna oferta. Trzeba tylko znaleźć w elektronicznej wyszukiwarce, na www.gdziebs.pl, najbliższą placówkę. Prezes banku spółdzielczego jest często na miejscu, można się z nim spotkać i porozmawiać na temat swojej sytuacji i potrzeb. Jak nigdzie indziej, taki kontakt z klientem w bankach spółdzielczych jest standardem. W bankach komercyjnych podobna usługa nosi nazwę private banking i zarezerwowana jest dla najbogatszych klientów. Tyle, że do prezesa i tak nie ma dostępu.



W kampanii banków spółdzielczych użyte są media społecznościowe: Instagram, Twitter, Foursquare, YouTube i Facebook (fanpage: LudzieNieSystemy). Oprócz billboardów, wykorzystuje się niestandardowe nośniki przekazu: wyświetlacze CityINFOtv w autobusach i metrze, kasowniki na stacjach metra oraz rowery miejskie Veturilo. Nośnikami będą także witryny placówek banków spółdzielczych. Spot reklamowy link można zobaczyć w internecie, podczas letnich seansów kin plenerowych oraz w warszawskich Multikinach. W sierpniu w Ogrodzie Saskim w ramach Filmowej Stolicy Lata Grupa BPS ma własny cykl filmowy pod hasłem: Ludzie, nie systemy. Pokazane zostaną filmy takie, jak: "Miś", "Matrix", czy "Podziemny krąg". Ich motywem przewodnim jest opowieść o wyższości człowieka nad ułomnymi systemami. Kampania potrwa do grudnia br. Podczas najbliższych 5 miesięcy obejmie także inscenizacje, konkursy i promocje w przestrzeni miejskiej Warszawy. Za kreację i działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja reklamowa Granatowi.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...