Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Warszawska kampania banków spółdzielczych

Witold Sokołowski, 2013-08-02 12:16:09

Rozpoczyna się kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS w aglomeracji Warszawy. W stolicy i okolicach jest 20 banków spółdzielczych i ich 201 placówek. Warszawiacy tego nie wiedzą. Słoiki - też nie. Dlatego celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki BANK SPÓŁDZIELCZY wśród osób młodych, wykształconych i przedsiębiorczych w mieście. Kampanię realizuje Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., który zrzesza 365 Banków Spółdzielczych, tworząc Grupę BPS.


- Wielu mieszkańców mniejszych miejscowości jednym tchem wymienia zalety bankowości spółdzielczej: „przyjazne, polskie banki z tradycjami, oferujące indywidualne podejście do klienta, tu kredytu udziela człowiek - nie system”. W Warszawie powiedziałoby się „Klient może poczuć się # jak VIP”. I to w kampanii stwierdzamy. - podkreśla Urszula Rożalska, dyrektor Departamentu Komunikacji w Banku BPS S.A.


Adresatem informacji jest każdy, kto wymyka się głównym nurtom i utartym systemom. Można szukać podobieństw między wysublimowaną obsługą w banku spółdzielczym a byciem hipsterem, który ceni sobie indywidualizm, szczerość i naturalność. Hipsterski wydźwięk reklamy jest więc zamierzony.


W warszawskich bankach spółdzielczych usługi dobiera się indywidualnie i w każdym banku jest inna oferta. Trzeba tylko znaleźć w elektronicznej wyszukiwarce, na www.gdziebs.pl, najbliższą placówkę. Prezes banku spółdzielczego jest często na miejscu, można się z nim spotkać i porozmawiać na temat swojej sytuacji i potrzeb. Jak nigdzie indziej, taki kontakt z klientem w bankach spółdzielczych jest standardem. W bankach komercyjnych podobna usługa nosi nazwę private banking i zarezerwowana jest dla najbogatszych klientów. Tyle, że do prezesa i tak nie ma dostępu.



W kampanii banków spółdzielczych użyte są media społecznościowe: Instagram, Twitter, Foursquare, YouTube i Facebook (fanpage: LudzieNieSystemy). Oprócz billboardów, wykorzystuje się niestandardowe nośniki przekazu: wyświetlacze CityINFOtv w autobusach i metrze, kasowniki na stacjach metra oraz rowery miejskie Veturilo. Nośnikami będą także witryny placówek banków spółdzielczych. Spot reklamowy link można zobaczyć w internecie, podczas letnich seansów kin plenerowych oraz w warszawskich Multikinach. W sierpniu w Ogrodzie Saskim w ramach Filmowej Stolicy Lata Grupa BPS ma własny cykl filmowy pod hasłem: Ludzie, nie systemy. Pokazane zostaną filmy takie, jak: "Miś", "Matrix", czy "Podziemny krąg". Ich motywem przewodnim jest opowieść o wyższości człowieka nad ułomnymi systemami. Kampania potrwa do grudnia br. Podczas najbliższych 5 miesięcy obejmie także inscenizacje, konkursy i promocje w przestrzeni miejskiej Warszawy. Za kreację i działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja reklamowa Granatowi.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...