Zamknij
Nowości - Sport

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Nowy User, 2017-02-16 22:12:55

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej Ligi Mistrzów, Heineken rozpoczyna loterię „Wejdź do gry”.


Akcję wspiera kampania, do której Heineken zaangażował gwiazdy futbolu i kina. Bohaterem filmu reklamowego jest słynny trener Jose Mourinho, dwukrotny zwycięzca najważniejszych klubowych rozgrywek. W spocie wyreżyserowanym przez Guya Ritchie’ego wygłasza płomienną mowę inspirującą do wspólnego przeżywania meczów Champions League.


Kampania z udziałem Portugalczyka będzie promowała loterię w prasie, serwisach internetowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. Charakterystyczny puchar wznoszony przez zwycięzców rozgrywek, zagości na specjalnych butelkach i puszkach.


W akcji „Wejdź do gry” aż przez 13 tygodni będzie można wygrywać wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów, 5-litrowe kegi z piwem oraz konsole PlayStation 4 z zestawem VR. To pierwsza ogólnopolska loteria, w której do zdobycia jest to innowacyjne urządzenie, wprowadzające w świat wirtualnej rzeczywistości. Żeby włączyć się do niej wystarczy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki. Każde zgłoszenie bierze udział w codziennych losowaniach i zwiększa szansę na wygraną.


Loterią „Wejdź do gry” Heineken po raz kolejny zaskakuje piłkarskich kibiców i uatrakcyjnia śledzenie elitarnych rozgrywek. Marka wspiera je od 2005, a niedawne przedłużenie umowy gwarantuje wspólne przeżywanie emocji aż do 2021 roku.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...