Zamknij
Nowości - Sport

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Nowy User, 2017-02-16 22:12:55

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej Ligi Mistrzów, Heineken rozpoczyna loterię „Wejdź do gry”.


Akcję wspiera kampania, do której Heineken zaangażował gwiazdy futbolu i kina. Bohaterem filmu reklamowego jest słynny trener Jose Mourinho, dwukrotny zwycięzca najważniejszych klubowych rozgrywek. W spocie wyreżyserowanym przez Guya Ritchie’ego wygłasza płomienną mowę inspirującą do wspólnego przeżywania meczów Champions League.


Kampania z udziałem Portugalczyka będzie promowała loterię w prasie, serwisach internetowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. Charakterystyczny puchar wznoszony przez zwycięzców rozgrywek, zagości na specjalnych butelkach i puszkach.


W akcji „Wejdź do gry” aż przez 13 tygodni będzie można wygrywać wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów, 5-litrowe kegi z piwem oraz konsole PlayStation 4 z zestawem VR. To pierwsza ogólnopolska loteria, w której do zdobycia jest to innowacyjne urządzenie, wprowadzające w świat wirtualnej rzeczywistości. Żeby włączyć się do niej wystarczy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki. Każde zgłoszenie bierze udział w codziennych losowaniach i zwiększa szansę na wygraną.


Loterią „Wejdź do gry” Heineken po raz kolejny zaskakuje piłkarskich kibiców i uatrakcyjnia śledzenie elitarnych rozgrywek. Marka wspiera je od 2005, a niedawne przedłużenie umowy gwarantuje wspólne przeżywanie emocji aż do 2021 roku.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. Tomasz Piechota   2017-12-15 08:30:51

    Świetna akcja marketingowa, inni powinni się wzorować. Głośno o niej było wszędzie - i to nawet bez jakichś ogromnych nakładów finansowych. Jak widać wystarczy nie tyle budżet co dobry pomysł :) Tomasz

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...