Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

Whisky z zasilaną bateryjnie elektroluminescencyjną etykietą

Witold Sokołowski, 2010-11-25 01:07:55

Dynamiczna butelka whisky Ballantine's Finest z korektorem graficznym jest spełnieniem obietnic o pomysłowości i przełamaniu rutyny! Marka wychodzi poza schemat i wprowadza do polskich klubów i barów butelkę whisky z zasilaną bateryjnie elektroluminescencyjną etykietą. Widnieje na niej wizerunek equalizera, który pulsuje w rytm muzyki i odpowiada na każdy zagrany beat!


Butelkę z etykietą wrażliwą na dźwięk można zobaczyć wyłącznie w ściśle wyselekcjonowanych nocnych klubach, barach i pubach. Finest zaprezentuje się tam w granatowej butelce z niebieskim korektorem graficznym, który dzięki elektroluminescencyjnej technologii świeci w ciemności. Graficzny korektor posiada ciemny spray i niebieskie powlekane formy, które zapalają się w odpowiedzi na tony jakie przez nie przechodzą. Etykieta posiada wbudowane czujniki oraz światła LED i OLED, które sprawiają wrażenie poruszania się equalizera w rytm muzyki. Whisky Ballantine’s Finest z elektroluminescencyjną etykietą nie będzie dostępna w sprzedaży detalicznej. Innowacyjne butelki będą wykorzystywane wyłącznie w sektorze on-trade i stanowią element działań marki w tym segmencie.


„Wprowadzenie nowej butelki do sektora on-trade ma na celu dotarcie do młodszej grupy naszych konsumentów i zaangażowanie ich w świat marki. Ballantine’s Finest oferuje tę samą, najwyższą jakość w niezwykle innowacyjnym opakowaniu - to odpowiedź na potrzeby tych odbiorców, którzy w życiu wciąż poszukują nowych pomysłów i rozwiązań”, powiedziała Dorota Durakiewicz, Brand Manager Ballantine's Finest.


Innowacyjna butelka, która jest przykładem wyjścia marki poza schemat pulsuje dynamicznie na całym świecie w nocnych barach i klubach. Produkt jest obecnie dostępny w Polsce, Niemczech i 35 innych kluczowych rynkach na całym świecie w tym Tajlandii, Meksyku, Hiszpanii i Rosji.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...