Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

Whisky z zasilaną bateryjnie elektroluminescencyjną etykietą

Witold Sokołowski, 2010-11-25 01:07:55

Dynamiczna butelka whisky Ballantine's Finest z korektorem graficznym jest spełnieniem obietnic o pomysłowości i przełamaniu rutyny! Marka wychodzi poza schemat i wprowadza do polskich klubów i barów butelkę whisky z zasilaną bateryjnie elektroluminescencyjną etykietą. Widnieje na niej wizerunek equalizera, który pulsuje w rytm muzyki i odpowiada na każdy zagrany beat!


Butelkę z etykietą wrażliwą na dźwięk można zobaczyć wyłącznie w ściśle wyselekcjonowanych nocnych klubach, barach i pubach. Finest zaprezentuje się tam w granatowej butelce z niebieskim korektorem graficznym, który dzięki elektroluminescencyjnej technologii świeci w ciemności. Graficzny korektor posiada ciemny spray i niebieskie powlekane formy, które zapalają się w odpowiedzi na tony jakie przez nie przechodzą. Etykieta posiada wbudowane czujniki oraz światła LED i OLED, które sprawiają wrażenie poruszania się equalizera w rytm muzyki. Whisky Ballantine’s Finest z elektroluminescencyjną etykietą nie będzie dostępna w sprzedaży detalicznej. Innowacyjne butelki będą wykorzystywane wyłącznie w sektorze on-trade i stanowią element działań marki w tym segmencie.


„Wprowadzenie nowej butelki do sektora on-trade ma na celu dotarcie do młodszej grupy naszych konsumentów i zaangażowanie ich w świat marki. Ballantine’s Finest oferuje tę samą, najwyższą jakość w niezwykle innowacyjnym opakowaniu - to odpowiedź na potrzeby tych odbiorców, którzy w życiu wciąż poszukują nowych pomysłów i rozwiązań”, powiedziała Dorota Durakiewicz, Brand Manager Ballantine's Finest.


Innowacyjna butelka, która jest przykładem wyjścia marki poza schemat pulsuje dynamicznie na całym świecie w nocnych barach i klubach. Produkt jest obecnie dostępny w Polsce, Niemczech i 35 innych kluczowych rynkach na całym świecie w tym Tajlandii, Meksyku, Hiszpanii i Rosji.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...