Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Wiosenna kampania wizerunkowa NoVa Park

Nowy User, 2017-03-09 07:37:08

Wiosenna kampania wizerunkowa NoVa Park

Najpopularniejsze marki kuszą aktualnymi trendami w NoVa Park – największym centrum handlowym w województwie lubuskim. Wraz z wprowadzeniem oferty wiosna/lato 2017 wystartowała nowa kampania wizerunkowa z udziałem Ambasadorów NoVa Park 2017 – Ewy, Macieja, Piotrusia i Adasia Truszczyńskich.


Najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park „Wyjdź z nią na słońce” promuje wiosenne kolekcje, a główną rolę odgrywa w niej rodzina Państwa Truszczyńskich, laureaci konkursu na Ambasadorów NoVa Park 2017. Wyboru Ambasadorów, podobnie jak w poprzednim roku, dokonali klienci NoVa Park. Kampania odzwierciedla strategię marketingową, zgodnie z którą to właśnie rodziny są najważniejszą grupą docelową NoVa Park i do nich skierowane są organizowane na terenie centrum wydarzenia.


Wiosenna odsłona kampanii wizerunkowej pokazuje scenerię nawiązującą do zielonych terenów województwa lubuskiego. W centralnym punkcie – poza uśmiechniętą i pełną energii rodziną Państwa Truszczyńskich – znajduje się charakterystyczny model 3D sygnetu logotypu NoVa Park. Przybiera on formę bramy, która symbolizuje wejście i zaproszenie do odwiedzenia największego centrum handlowego w regionie.


„Wystartowaliśmy z drugą w tym roku kampanią promującą NoVa Park. Podobnie jak ostatnio najważniejszą rolę odgrywają w niej nasi Ambasadorowie – Ewa, Maciej, Piotruś i Adaś Truszczyńscy z Gorzowa. Feeria żywych barw oraz naturalność bohaterów kampanii zachęcają do odwiedzenia NoVa Park w okresie wprowadzenia najnowszych kolekcji wiosna/lato 2017” – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.


Wiosennej kampanii wizerunkowej będą towarzyszyć dwa wydarzenia. W dniach 10-11 marca odbędzie się event modowy, podczas którego klienci będą mogli wygrać zakupy o wartości 100 złotych, a najmłodsi wziąć udział w warsztatach artystycznych. Z kolei w dniach 24-25 marca będzie trwać akcja prozdrowotna „Na zdrowie”, której celem jest zachęcenie najmłodszych do zdrowego i aktywnego życia.


Kampania wizerunkowa „Wyjdź z nią na słońce” jest realizowana z wykorzystaniem billboardów, materiałów POS, digital signage, strony internetowej oraz Facebooka NoVa Park, który ma największą liczbę fanów, jeśli chodzi o centra handlowe w regionie.


Od stycznia 2017 roku NoVa Park współpracuje z agencją kreatywną Tinssen. Za działania public relations odpowiada agencja Orchidea PR, z którą NoVa Park współpracuje od 2012 roku.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...