Zamknij
Nowości - AGD

Wiosenna kampania zmywarek Bosch z marką Finish

Nowy User, 2017-03-08 09:45:35

Do 30 kwietnia potrwa kampania zmywarek Bosch przygotowana z marką Finish. Centralnym punktem działań jest konkurs konsumencki, w którym do wygrania będzie 25 nagród w postaci zwrotu ceny zakupionej zmywarki. Działania wspierać będzie kampania w TV i on-line.


Konkurs, w którym konsumenci odpowiedzieć muszą na pytanie „Jak zachęcisz do zakupu zmywarki?”, ma na celu podkreślenie zalet jej posiadania w domu. Najlepsze odpowiedzi nagrodzone zostaną nagrodami w postaci 25 zwrotów ceny zakupionej zmywarki. Ogłoszonemu konkursowi dedykowana została specjalna strona www.eksperci-od-zmywarek.pl, na której znaleźć można informacje na temat najnowszych funkcji: PerfectDry, Suszenie Extra, MachineCare, Silence i GlassCare. W czasie trwania kampanii, do każdego zakupionego urządzenia dodawany będzie płyn nabłyszczający Finish Shine&Protect 400 ml.


Działania promujące opierać się będą na kampanii TV, obejmującej wybrane stacje ogólnopolskie i tematyczne. Emitowany, nowy spot telewizyjny podkreśla zalety funkcji Suszenie Extra, zapewniającej jeszcze lepsze rezultaty suszenia naczyń w zmywarkach Bosch, która w połączeniu z działaniem płynu nabłyszczającego Finish pozwala osiągać doskonały efekt. Wiosenną kampanię zmywarek Bosch promować będą również działania on-line, jak również materiały POS w postaci naklejek na urządzenia i specjalne broszury, podkreślające wybrane funkcje zmywarek.


Kampanię przygotowali:



  • mPOS – hyperCREW

  • Kampania TV – media - Zenithoptimedia

  • Kampania on-line – media - Zenithoptimedia

  • Spot TV – produkcja- Tag Worldwide

  • Kampania on-line – produkcja - Hypermedia

  • Konkurs - hyperCREW

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...