Zamknij
Nowości - Sport

World Media partnerem biznesowym Legii Warszawa

Witold Sokołowski, 2013-05-29 12:16:19

World Media partnerem biznesowym Legii Warszawa

Agencja eventowo-reklamowa World Media od maja 2013 roku została nowym Partnerem Biznesowym klubu Legia Warszawa. Zadaniem agencji jest promocja nowoczesnego Centrum Konferencyjnego Legia Biznes i pozyskiwanie nowych klientów poprzez wykorzystanie swoich polskich i zagranicznych kontaktów.


„Stadion Legii Warszawa, Pepsi Arena, to nie tylko nowoczesny obiekt sportowy, spełniający najwyższe światowe standardy oraz miejsce wspaniałych widowisk piłkarskich, ale również wyjątkowa przestrzeń dla wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych, konferencji i eventów. Mieszczące się na obiekcie Centrum Konferencyjne to idealne miejsce do organizacji tego typu wydarzeń - mówi Paweł Rogaliński, New Business Manager Legii Warszawa.


W ciągu 17 lat, pod marką World Media, zorganizowaliśmy dla swoich klientów kilkaset imprez i wydarzeń specjalnych – m.in. konferencje Forum 100, Gale Polkomtel, Seminaria Mery Kay, etc. Jako praktycy branży eventowej widzimy duży potencjał nowego stadionu Legii – podkreśla Robert Klatt, Dyrektor Generalny World Media. Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie pomoże pozycjonować Pepsi Arenę jako lokalizację pierwszego wyboru dla wszystkich osób odpowiedzialnych za organizację większych i mniejszych eventów w stolicy – podkreśla Klatt.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...