Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Wspólpraca, że łooo... Opcom dla marki Łowicz

Nowy User, 2017-02-28 16:56:50

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na stronę www oraz obsługę kanałów social media dla marki Łowicz.


Poza stroną www, zrealizowaną w lipcu ubiegłego roku oraz cyklem filmów kulinarnych z przepisami, Opcom prowadzi działania marki na Facebooku. Obejmują one bieżącą strategię komunikacji z użytkownikami oraz content i wartościowe treści na profilu.


Agencja odpowiedzialna jest również za aktywacje i moderowanie kampanii, w tym tworzenie konkursów konsumenckich prowadzonych na profilu "Łowicz. Samo najlepsze”.


Umowa z Opcom podpisana została bezterminowo. Poprzednio marka Łowicz obsługiwana była w social media przez agencję faceADDICTED.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...