Zamknij
Nowości - Auto-moto

Wszyscy kochamy się w MINI - kampania BMW

Witold Sokołowski, 2010-03-05 00:43:59

Wszyscy kochamy się w MINI - pod tym wieloznacznym hasłem wystartowała pełna pikanterii kampania promocyjna przygotowana przez BMW Polska wraz z agencją TIPPINGPOINT. Celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby klientów do odwiedzenia salonów MINI w dniach 6 i 7 marca.


Hasło kampanii nawiązuje do stanu, jaki wywołuje miłość: przyspieszone bicie serca, oczy szeroko otwarte i  radość z jazdy. Zaproszenie na randkę z MINI skierowane jest do wiernych entuzjastów szybkiej i bezpiecznej jazdy w kultowym gokarcie. Najbliższy weekend ma przekonać jego miłośników, że żaden inny samochód nie zapewni tak silnych wypieków na twarzy jak MINI. W najbliższą sobotę i niedzielę wierni pasjonaci MINI mogą odwiedzić salony dealerskie i wziąć udział w przewrotnym konkursie. Wystarczy podać powód, dla którego można kochać się w MINI. Nagrodą dla autorów najbardziej śmiałych wyznań jest weekend z nowoczesnym, ulicznym gokartem.


Wielokanałowa kampania „Wszyscy kochamy się w MINI”- obejmuje działania ambientowe i eventowe, spoty radiowe, reklamę w prasie oraz przede wszystkim działania w internecie. Znaczna część kampanii została skierowana do użytkowników portali społecznościowych. Na potrzeby akcji powstał specjalny miniserwis www.MINI.com.pl wraz z linkami do portali społecznościowych jak Facebook, czy Youtube, na których entuzjaści marki mogą wyrazić swoje uczucia do MINI.


Autorem kampanii jest agencja Tippingpoint, kreacje internetowe przygotowała firma Engine, a zakup i planowanie mediów zrealizowała agencja Initiative.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...