Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Wybierz się nad Wisłę w sezonie jesienno-zimowym

Witold Sokołowski, 2016-10-31 18:06:25

Miasto stołeczne Warszawa zachęca na nośnikach Synergic do aktywności nad Wisłą również jesienią i zimą. W drugiej połowie października, w przejściu podziemnym pod skrzyżowaniem al. Jerozolimskich i ul. Marszałkowskiej, promowana jest kampania „Wisła. Lato. Jesień. Zima.” Ideą ma być zachęcenie mieszkańców stolicy do aktywności nad Wisłą także w chłodniejsze dni. Na nośniku o długości 37 metrów możemy zobaczyć niekonwencjonalny przekaz w ciekawej formie graficznej, której autorką jest Ola Jasionowska, graficzka miejska.


Jesień i zima to okres, który kojarzy się z czasem spędzanym głównie w domowym zaciszu. Jednak nie musi tak być, ponieważ miasto jest równie piękne także wtedy, gdy liście zaczynają spadać i chwyta pierwszy mróz. Nad Wisłą w tym czasie wciąż będzie można się jeszcze pohuśtać, rozgrzać i posłuchać dobrej muzyki. Dlatego też miasto zdecydowało się na promocję tego terenu na naszych nośnikach. Przejście pod Rotundą PKO to naszym zdaniem idealne miejsce, ponieważ każdego miesiąca przemieszcza się tam ok. 4,2 miliona osób, co daje szansę dotarcia do szerokiego grona odbiorców – komentuje Joanna Szlemińska, Wiceprezes Synergic.


Miasto dba o to, aby tereny nad Wisłą były chętnie odwiedzane przez warszawiaków i turystów. W ciągu ostatnich dziesięciu lat zrobiono dla Wisły wiele. Warto wymienić chociażby przywrócenie i rozwinięcie oferty żeglugowej na rzece, rewitalizację i remont Portu Czerniakowskiego, otwarcie łącznie siedmiu plaż miejskich i ok. dwudziestu klubokawiarni, rozbudowę przestrzeni sportowo-rekreacyjnych, przywrócenie łąk zalewowych czy oddanie do użytku Przystani Młociny i kładki na Żeraniu. Miasto prowadzi również kampanię edukacyjną „Dzielnica Wisła”, w ramach której uczy postaw proekologicznych, zatrudnia plażowych, czyli animatorów terenów nadwiślańskich, organizuje coroczne Święto Wisły będące ukłonem w stronę działalności wodniaków, tj. osób odkrywających Warszawę dla jej mieszkańców poprzez dawanie możliwości poznania jej z perspektywy rzeki.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...