Zamknij
Nowości - Życie i styl

Wyborowa wyznacza standardy

Nowy User, 2017-03-06 21:00:22

Wyborowa wyznacza standardy

Wystartował niecodzienny muzyczny Projekt 30/90. To już kolejny wspólny projekt marki Wyborowa i utalentowanego kompozytora Radzimira Dębskiego.


Każdy może wgrać video na www.projekt3090.pl i stać się częścią orkiestry Radzimira Dębskiego. Internauci, za pośrednictwem strony mogą przesyłać zarejestrowane przez siebie dźwięki (konieczny jest też obraz), z których muzyk skomponuje utwór.


W ramach kampanii powstała limitowana butelka wódki Wyborowa, film promujący Projekt 30/90 w digitalu, oraz landing page umożliwiający wgrywanie zgłoszeń. Zwieńczeniem projektu będzie urodzinowy event z udziałem wybranych finalistów oraz teledysk do kompozycji Jimka. Finał akcji planowany jest na 11 maja tego roku.


Za realizację całej koncepcji odpowiada Agencja McCann & MRM. Film promujący wyreżyserował Łukasz Zabłocki a za produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Republic.


McCann & MRM pracuje dla Wyborowej od początku tego roku. Projekt 30/90 to pierwsza duża kampania realizowana przez agencję dla tej marki. Wkrótce kolejne!

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...