Zamknij
Nowości - Życie i styl

Wyborowa wyznacza standardy

Nowy User, 2017-03-06 21:00:22

Wyborowa wyznacza standardy

Wystartował niecodzienny muzyczny Projekt 30/90. To już kolejny wspólny projekt marki Wyborowa i utalentowanego kompozytora Radzimira Dębskiego.


Każdy może wgrać video na www.projekt3090.pl i stać się częścią orkiestry Radzimira Dębskiego. Internauci, za pośrednictwem strony mogą przesyłać zarejestrowane przez siebie dźwięki (konieczny jest też obraz), z których muzyk skomponuje utwór.


W ramach kampanii powstała limitowana butelka wódki Wyborowa, film promujący Projekt 30/90 w digitalu, oraz landing page umożliwiający wgrywanie zgłoszeń. Zwieńczeniem projektu będzie urodzinowy event z udziałem wybranych finalistów oraz teledysk do kompozycji Jimka. Finał akcji planowany jest na 11 maja tego roku.


Za realizację całej koncepcji odpowiada Agencja McCann & MRM. Film promujący wyreżyserował Łukasz Zabłocki a za produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Republic.


McCann & MRM pracuje dla Wyborowej od początku tego roku. Projekt 30/90 to pierwsza duża kampania realizowana przez agencję dla tej marki. Wkrótce kolejne!

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...