Zamknij
Relacje

Wyprzedzać przyszłość – wiedza i networking w nowoczesnej oprawie

Witold Sokołowski, 2015-12-18 15:07:59

W Hotelu Warszawianka w Jachrance spotkali się przedstawiciele branży eventowej oraz ich zleceniodawcy, aby w atmosferze networkingu i integracji poznać możliwości obiektu, nawiązać nowe kontakty oraz dowiedzieć się, jak planować i organizować angażujące eventy. Spotkanie odbyło się w dniach 13-14 listopada 2015 r. Partnerem strategicznym wydarzenia było Stowarzyszenie Branży Eventowej, którego członkiem Hotel Warszawianka jest od sierpnia br.

Spotkanie „Wyprzedzać przyszłość” zadedykowane zostało profesjonalistom z branży MICE. Wzięło w nim udział niemal 200 przedstawicieli agencji eventowych zrzeszonych w SBE, podwykonawców, lokalizacji, a także Klientów branży. Wydarzenie miało charakter networkingowo-integracyjny i ukierunkowane było na budowanie relacji branżowych oraz wymianę wiedzy i doświadczeń.

Głównym punktem merytorycznej części spotkania był interaktywny dialog poprowadzony przez Pawła Tkaczyka – eksperta nowoczesnego brandingu, praktyka social media, blogera, który specjalizuje się w story tellingu. Podczas spotkania z Pawłem Tkaczykiem uczestnicy dowiedzieli się jak budować angażujące eventy, jak wykorzystać do tego story telling, a także jak planować projekty Eventowe dla różnych grup odbiorców, aby właściwie trafiać do świata ich emocji.

W części rozrywkowej wydarzenia goście mogli wziąć udział w grze hotelowej, w której rozwiązywali liczne zadania, ukierunkowane na integrację i współpracę, a także zapoznanie się z obiektem. Wzięli także udział w uroczystej gali, uświetnionej przez występ m.in. DJ’a Adamusa i grupy tanecznej Atelie, która odbyła się w niezwykłej oprawie scenograficzno-wizualnej.

Stowarzyszenie Branży Eventowej jako partner strategiczny wsparło organizację wydarzenia, angażując się w szczególności w przygotowanie merytorycznej strony spotkania oraz pomoc w wyborze artystów, którzy swoimi występami uświetnili uroczystą galę pierwszego wieczoru.

zobacz zdjęcia

Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...