Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Wystartowała kampania Fisielowego kubka Delecta

Witold Sokołowski, 2010-10-11 14:38:46

„Taki kisiel, to jest Fisiel!” – pod tym hasłem ruszyła z początkiem października silna kampania reklamowa kisieli bez gotowania dla dzieci Fisielowy kubek Delecta.


Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, prasie, Internecie oraz kinach. Komunikacja kampanii została podporządkowana specyfice dwóch grup odbiorców: dzieci (bezpośrednich użytkowników produktu) oraz ich mam.


Przekaz skierowany do dzieci koncentruje się na zabawie i bohaterze marki - króliku Fisielu. W telewizji zaplanowano sponsoring wieczorynek w TVP1, bajek w Polsacie i Cartoon Network. W Internecie przygotowano konkurs na stronie www.fisielowykonkurs.pl, wspierany kampanią spotową w Disney Channel i Disney XD.


Kampanię prasową, skierowaną do mam, zaplanowano w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej i poradnikowej.


Działania informacyjne dopełnia sponsoring filmu animowanego „Żółwik Sammy”. Informację o Fisielowym kubku zamieszczono na materiałach promujących film. W kinach we Wrocławiu, Poznaniu i Szczecinie zostanie dodatkowo przeprowadzona akcja samplingowa.


Kampania potrwa do końca listopada br.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Firmowy wyjazd integracyjny – przyjemność czy obowiązek?

Ponad 60% pracowników traktuje firmowe wyjazdy integracyjne jako przyjemność - wynika z badania przeprowadzonego przez portal ...

Kampania promująca ofertę dla rynku SOHO w T-Mobile

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw, w ramach której operator zaprezentuje ...

Filantropia coraz bardziej modna

Mnożą się dobroczynne gesty bogatych ludzi. Pod koniec czerwca jeden z najbogatszych Chińczyków zakupił w Nowym ...