Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Wystartowała kampania Fisielowego kubka Delecta

Witold Sokołowski, 2010-10-11 14:38:46

„Taki kisiel, to jest Fisiel!” – pod tym hasłem ruszyła z początkiem października silna kampania reklamowa kisieli bez gotowania dla dzieci Fisielowy kubek Delecta.


Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, prasie, Internecie oraz kinach. Komunikacja kampanii została podporządkowana specyfice dwóch grup odbiorców: dzieci (bezpośrednich użytkowników produktu) oraz ich mam.


Przekaz skierowany do dzieci koncentruje się na zabawie i bohaterze marki - króliku Fisielu. W telewizji zaplanowano sponsoring wieczorynek w TVP1, bajek w Polsacie i Cartoon Network. W Internecie przygotowano konkurs na stronie www.fisielowykonkurs.pl, wspierany kampanią spotową w Disney Channel i Disney XD.


Kampanię prasową, skierowaną do mam, zaplanowano w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej i poradnikowej.


Działania informacyjne dopełnia sponsoring filmu animowanego „Żółwik Sammy”. Informację o Fisielowym kubku zamieszczono na materiałach promujących film. W kinach we Wrocławiu, Poznaniu i Szczecinie zostanie dodatkowo przeprowadzona akcja samplingowa.


Kampania potrwa do końca listopada br.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Buty Merrell promują się na Discovery Channel

Od 24 października na kanale Discovery Channel można oglądać specjalny premium spot przygotowany przez zespół Discovery ...

Firmowy wyjazd integracyjny – przyjemność czy obowiązek?

Ponad 60% pracowników traktuje firmowe wyjazdy integracyjne jako przyjemność - wynika z badania przeprowadzonego przez portal ...

Kampania promująca ofertę dla rynku SOHO w T-Mobile

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw, w ramach której operator zaprezentuje ...