Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Wystartowała kampania Fisielowego kubka Delecta

Witold Sokołowski, 2010-10-11 14:38:46

„Taki kisiel, to jest Fisiel!” – pod tym hasłem ruszyła z początkiem października silna kampania reklamowa kisieli bez gotowania dla dzieci Fisielowy kubek Delecta.


Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, prasie, Internecie oraz kinach. Komunikacja kampanii została podporządkowana specyfice dwóch grup odbiorców: dzieci (bezpośrednich użytkowników produktu) oraz ich mam.


Przekaz skierowany do dzieci koncentruje się na zabawie i bohaterze marki - króliku Fisielu. W telewizji zaplanowano sponsoring wieczorynek w TVP1, bajek w Polsacie i Cartoon Network. W Internecie przygotowano konkurs na stronie www.fisielowykonkurs.pl, wspierany kampanią spotową w Disney Channel i Disney XD.


Kampanię prasową, skierowaną do mam, zaplanowano w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej i poradnikowej.


Działania informacyjne dopełnia sponsoring filmu animowanego „Żółwik Sammy”. Informację o Fisielowym kubku zamieszczono na materiałach promujących film. W kinach we Wrocławiu, Poznaniu i Szczecinie zostanie dodatkowo przeprowadzona akcja samplingowa.


Kampania potrwa do końca listopada br.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Marka Room Escape zdecydowała się na agencję PR

Marka Room Escape zdecydowała się powierzyć kompleksową obsługę public relations agencji PROJEKT 77.  Umowa z agencją ...

Koszty zwrotów towarów – nie takie jednoznaczne

Bezpłatnego zwrotu towaru oczekuje 73 proc. kupujących online. Jednak według prawa koszt ten pokrywa kupujący, a ...

Jak zgodnie z prawem sprzedawać w mediach społecznościowych?

Globalne obroty ze sprzedaży za pośrednictwem mediów społecznościowych osiągnąć mają w 2015 roku wartość aż 30 ...