Zamknij
Social Media - WWW Review

WWW Review

Facebook Buzz

M jak Mobile

Xmuse.pl – nowy wortal filmowy

15Lipiec2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: xmuse.pl Xmuse.pl –  nowy wortal filmowy

W ostatnim czasie ruszył serwis internetowy poświęcony filmom, wydarzeniom okołofilmowym oraz wszystkim wydaniom związanym z X muzą. Wortal duży nacisk kładzie na promocję projektów niezależnych, tworząc oddzielny dział Off News oraz sekcję Seriali Internetowych.

Serwis Xmuse.pl jak zapewniają twórcy wortalu nie ma aspiracji być bazą filmową, lecz rodzajem informatora. Siny akcent kłaść będzie na promocję seriali, w tym właśnie seriali internetowych, które w Polsce zdają się jeszcze raczkować. W ciągu najbliższych miesięcy serwis nabierze charteru społecznościowego – użytkownicy sami będą mogli dodawać pozycje, a tym samym wpływać na rozwój Xmuse.pl.

Naszą ideą jest stworzenie miejsca, w którym - podobnie jak w kinie - każdy odnajdzie coś dla siebie. Będziemy stawiać silny akcent na promocję projektów niszowych, ale nie zabraknie również szerszych informacji o superprodukcjach – mówi Magda Kordas, pomysłodawczyni i założycielka wortalu, wcześniej specjalista Public Relations w branży rozrywkowej - Wyodrębniliśmy także oddzielny dział poświęcony pozycjom dla dzieci - Mali Kinomaniacy - tak by rodzic wchodząc na nasz serwis od razu mógł się zapoznać z propozycjami dla najmłodszych. Xmuse.pl codziennie jest udoskonalany – dodaje.

W Xmuse.pl obecnie pracują dwie osoby: Magda Kordas, pomysłodawczyni wortalu, zajmująca się stroną redakcyjną i marketingową serwisu oraz Szymon Kordas - webmaster i administrator.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.