Zamknij
Prosto z rynku - E-mailing info

Yamaha Music Europe dołącza do grona klientów optivo

Witold Sokołowski, 2016-06-14 18:58:19

Od niedawna, dzięki platformie optivo® broadmail, Yamaha wysyła newslettery do klientów z segmentu B2B i B2C. W wiadomościach informuje subskrybentów o nowych produktach, promocjach i wydarzeniach – wszystko to w pięciu wersjach językowych (angielskiej, niemieckiej, francuskiej, hiszpańskiej i włoskiej). Wiadomości tworzone są na jednym głównym szablonie, a następnie odpowiednio segmentowane według wersji językowej i rozsyłane do bazy subskrybentów. Dzięki możliwości personalizacji, którą oferuje optivo® broadmail, klienci Yamaha mogą dostawać komunikaty spersonalizowane pod kątem konkretnego użytkownika.


Nowy layout newsletterów, zgodny z komunikacją wizualną marki, to wynik współpracy konsultantów optivo i firmy Yamaha. Konsultanci optivo stworzyli szablon przy pomocy Template-Kit – kreatora szablonów wiadomości, oferowanego przez firmę. Wiele uwagi poświęcono dopasowaniu wizualnej strony nowej komunikacji do już istniejącego wizerunku marki.


Dodatkowo, zespół consultingowy optivo czuwał nad wdrożeniem i wysyłką komunikacji. Jako część projektu, przygotowano również nowe formularze zapisu do newslettera, uwzględniając pozyskanie zgody na ich otrzymywanie metodą double opt-in, czyli podwójnej zgody. Odświeżono też strony z podziękowaniem za zapis. Cały projekt zrealizowano z myślą o użytkownikach mobilnych, którzy mogą odbierać wiadomości na ekranach swoich smartfonów i tabletów.


Yamaha zaufała optivo® broadmail przede wszystkim ze względu na zaawansowane procedury zabezpieczające. Bezpieczeństwo danych zapewnia wieloetapowy proces, który daje maksimum ochrony prywatności – potwierdza to międzynarodowy certyfikat ISO 27001.


Jean-Philippe Wildeisen, Manager Customer Solutions Division Yamaha Music Europe GmbH jest bardzo zadowolony ze współpracy z optivo: „Targetowana komunikacja, którą regularnie dostarczamy naszym klientom ma dla nas ogromną wartość. To, co nas przekonało do nawiązania współpracy to, poza względami bezpieczeństwa, przejrzysty i efektywny system zarządzania komunikacją e-mail marketingową. Dzięki optivo mamy dostęp do najnowszych technologii i pewność ciągłego rozwoju. Wyniki pierwszych kampanii pokazują, że współpraca z optivo to dobra decyzja”.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...