Zamknij
Nowości - Sport

Z Markiem Kamińskim i Jasiem Melą na Biegun Południowy

Witold Sokołowski, 2004-12-01 16:17:00

Firma On Board PR zaangażowała się w akcję „Razem na biegun. Antarktyda”, w ramach której Marek Kamiński i niepełnosprawny Jaś Mela zdobędą Biegun Południowy Ziemi. On Board PR wspólnie z Fundacją Marka Kamińskiego jest odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego wyprawy. Przewidziany czas współpracy to 2 miesiące. Wyprawa wyrusza 1 grudnia b.r.

Po ubiegłorocznym sukcesie pierwszej wspólnej wyprawy podróżnicy zamierzają zdobyć Południowy Biegun Ziemi. Partnerem Marka Kamińskiego jest Jaś Mela – chłopiec z Gdańska, który jest najmłodszym zdobywcą Bieguna Północnego. Wyprawa ma zainicjować dyskusję o barierach w ludzkim życiu i wskazywać możliwości ich przełamywania. Elementem akcji będą międzynarodowe działania edukacyjne skierowane do młodzieży i prowadzone na stronie internetowej www.nabiegun.pl.

Patronem medialnym akcji „Razem na biegun. Antarktyda” jest Telewizja Polska PR I. Partnerami wyprawy są CapGemini Polska, URSA, HiMountain, Skandynawskie Laboratorium Ortopedyczne SOL Polska, Ośrodek Sportowy „Start”, Ośrodek Sportowy „Cetniewo”, Dr. Oetker, Tan-Viet, Isostar, Brynje of Norway, Henri LLoyd, Craft, Power Bar, P.H.P ICC Neskor, JanySport, Larix, Swissmed, Sony Polska, C. Hartwig, Lyovit, Sprint, Wamtechnik sp. z o.o., Gore, MGB Sport, Sklep Podróżnika, TagHeuer, Invena.

Fundacja Marka Kamińskiego (www.kaminski.pl) została założona przez Marka Kamińskiego w 1996 r. Od początku swojej działalności z powodzeniem łączy propagowanie podróżowania oraz zdrowego, aktywnego trybu życia z działaniami edukacyjno – promocyjnymi. Dotychczas realizowała szereg projektów m.in. partnerskie wyprawy na Biegun Północny, Grenlandię, Kilimandżaro. W kwietniu br. zorganizowała wyprawę na „Razem na biegun”

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...