Zamknij
Prosto z rynku - e-PR info

Zagrajzigorem.pl - gra interaktywna dla Kinder Biovital

Witold Sokołowski, 2011-09-11 22:38:28

Zagrajzigorem.pl - gra interaktywna dla Kinder Biovital

Na początku września rusza nowa odsłona kampanii Kinder Biovital YOUnior. Agencja JWT przygotowała grę interaktywną dla dzieci, w wieku szkolnym. Polega ona na graniu na perkusji i utrzymana jest w charakterze popularnej teraz w śród dzieci grze typu „Guitar hero”.


Głównym zadaniem gracza jest zdobycie jak największej ilości punktów poprzez wygranie na perkusji odpowiedniej melodii. Gra nawiązuje do spotu wprowadzającego produkt na rynek, której głównym bohaterem był Igor Falecki – młody muzyk, perkusista.


Spot zrealizowany przez JWT był emitowany od grudnia 2010. Przy okazji tego projektu powstała również nowa strona internetowa dla całego range’u produktów marki Kinder Biovital.


Kinder Biovital YOUnior jest suplementem diety firmy Bayer przeznaczony dla dzieci w wieku szkolnym, który wspiera ich aktywność fizyczną i umysłową. Witaminy w 3 owocowych smakach mają formę tabletek musujących w ustach.


Gra będzie wspierana nową komunikacją w telewizji, której celem jest zachęcenie do gry na stronie www.zagrajzigorem.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...