Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Zaproszenia na bezpłatną kawę w Starbucks

15Listopad2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Starbucks

Dzisiaj rusza druga edycja akcji „Z przyjaciółmi do Starbucks” prowadzonej na profilu firmy na Facebooku. Fani marki mogą wysyłać swoim znajomym zaproszenia na bezpłatną kawę w Starbucks. Aplikacja na Facebooku będzie aktywna do 21 listopada, natomiast zaproszenia będzie można realizować do 22 listopada. Akcja jest prowadzona równolegle w Polsce, Czechach i na Węgrzech.

Aby zrealizować zaproszenie na bezpłatną kawę Starbucks, zarówno osoba wysyłająca je za pomocą aplikacji na profilu firmy na Facebooku, jak i osoba zaproszona, muszą wydrukować swoje połówki zaproszenia, a następnie przynieść je do kawiarni. Przy zakupie jednego napoju w dowolnym rozmiarze, drugi w tym samym rozmiarze otrzymają w prezencie.

„Gorąco zachęcamy sympatyków Starbucks do zapraszania swoich przyjaciół na kawę lub dowolny inny napój do naszych kawiarni w okresie od 15 do 22 listopada. To świetna okazja na wspólne spędzenie wolnego czasu w gronie bliskich w wyjątkowej atmosferze, a także spróbowanie kaw oraz napojów kawowych z oferty świątecznej” – powiedziała Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

Akcja „Z przyjaciółmi do Starbucks” realizowana jest w Polsce po raz drugi. Pierwsza edycja miała miejsce w marcu 2011 roku i cieszyła się ogromną popularnością. Odniosła także ogromny sukces, ponieważ grono sympatyków marki wzrosło aż o kilkanaście tysięcy osób.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.