Zamknij

Nowości - Zdrowie

On Board PR walczy z chorobą płuc

Firma On Board Public Relations przygotowała strategię komunikacyjną Ogólnopolskiego Programu Społecznego „Głęboki Oddech”. Kampania ma charakter profilaktyczno-edukacyjny i została zainicjowana przez Polskie Towarzystwo Ftyzjopneumonologiczne. Program, który współrealizuje On Board PR składa się z wielu elementów, wśród ...

czytaj dalej

PEPPERMINT MEDICAL dla Dr Ireny Eris

PEPPERMINT MEDICAL, struktura agencji PEPPERMINT specjalizująca się w obsłudze klientów z branży farmaceutycznej i usług medycznych, rozpoczyna współpracę z Laboratorium Kosmetycznym Dr Ireny Eris. W ramach współpracy agencja przygotuje strategię komunikacji BTL dla marki Pharmaceris. Działania ...

czytaj dalej

On Board PR na zlecenie US Pharmacia

Agencja On Board PR poprowadzi program PR na zlecenie US Pharmacia – jednego z liderów rynku leków OTC w Polsce. Konsultanci On Board PR zajmą się realizacją drugiej edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Zdrowe Zatoki”. Program, którego zaplanowania ...

czytaj dalej

K2 dla Peugeot i US Pharmacia

Agencja K2 przygotowała nowe korporacyjne serwisy internetowe dla firm Peugeot Polska i US Pharmacia. Oba serwisy są kluczowymi elementami nawiązanej niedawno, szerszej współpracy K2 z tymi liderami rynkowymi. Pod adresem www.peugeot.pl internauci znaleźć mogą witrynę nie tylko ...

czytaj dalej

Struktura medyczna w PEPPERMINT

Agencja PEPPERMINT utworzyła dział medyczny PEPPERMINT MEDICAL, specjalizujący się obsłudze klientów z branży farmaceutycznej i usług medycznych. Osobą zarządzającą PEPPERMINT MEDICAL jest Mariusz Cierniak. PEPPERMINT MEDICAL specjalizuje się w projektowaniu i realizacji zintegrowanych kampanii marketingowych, obejmujących działania ...

czytaj dalej

MilleZdrowie - nowa usługa Banku Millennium

Bank Millennium wprowadził dla Klientów indywidualnych nową usługę - „MilleZdrowie”, będącą połączeniem ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz telefonicznej informacji medycznej. Usługa MilleZdrowie jest produktem dodanym do istniejącej funkcjonalności rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych. Ma zwiększyć ich atrakcyjność, a ...

czytaj dalej

Pieska kampania

BWATelescope, należąca do struktur TBWACommunication Group, nawiązała współpracę z Fundacją Przyjaciel. Agencja przygotuje kampanię promującą dogoterapię – jedną z metod rehabilitacji, która wykorzystuje psy w celu wieloprofilowego usprawniania dzieci i dorosłych. Współpraca Fundacji oraz TBWATelescope rozpocznie ...

czytaj dalej

Wiosenne spotkania z Capivitem A+E

Spotkanie z przedstawicielami prasy regionalnej, które odbyło się 31 marca 2004 roku w Bydgoszczy, rozpoczęło cykl 9 konferencji prasowych poświęconych tematowi ...

czytaj dalej

Erekcja? Żaden problem.

Od marca 2004 r. firma farmaceutyczna Eli Lilly Polska Sp. z o.o. rozpoczęła współpracę z agencją Business Communications Associates S.A. w zakresie obsługi public relations marki Cialis (tadalafil). Cialis (tadalafil) to nowy lek firmy Lilly do leczenia zaburzeń erekcji.

czytaj dalej

Strona 151 z 151 « 1 2 3 ... 151

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...