Zamknij

Nowości - Zdrowie

WALK Creative z pierwszą reklamą telewizyjną Alugastrinu

„Poczuj ulgę, zapewnij ochronę” – pod takim hasłem konsumenci po raz pierwszy w historii marki mogą obejrzeć spot reklamowy Alugastrinu. W jego ramach został również zaprezentowany najnowszy produkt firmy – Alugastrin Regulacja. WALK Creative odpowiada za stworzenie kreatywno-strategicznej koncepcji kampanii oraz nadzór nad produkcją reklamy.

czytaj dalej

Kampania pod hasłem "Podejmij wyzwanie 14 dni z Bodymax"

Marka Bodymax wystartowała z nową kampanią promocyjną pod hasłem: „Podejmij wyzwanie 14 dni z Bodymax. Odzyskaj energię… albo pieniądze!”. Za zakup i planowanie mediów podczas akcji odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

czytaj dalej

Kampania telewizyjna dla uroFuraginum

Agencja reklamowa Brand Garden oraz Grupa Adamed startują razem z kampanią telewizyjną dla leku uroFuraginum.

czytaj dalej

Ogilvy Brand Consulting dla Optegra

Ogilvy Brand Consulting realizuje projekt strategiczny dla klinik okulistycznych Optegra. Projekt obejmuje rozległy plan badawczy oraz opracowanie strategii komunikacji.

czytaj dalej

MullenLowe MediaHub obsłuży Oleofarm

Dom mediowy MullenLowe MediaHub (wcześniej Lowe Media) rozpoczął obsługę firmy Oleofarm Sp. z o o., właściciela takich marek jak: D-Vitum, Collaflex, Destresan, Oleje Świata i in.

czytaj dalej

Magda Gessler w odświeżonej kampanii Ulgix Wzdęcia Max

Na początku lutego rozpoczęła się nowa emisja kampanii reklamowej Ulgix Wzdęcia Max. Produkt z portfolio PPF Hasco-Lek zyskał odświeżone opakowanie i w nowej odsłonie polecany jest przez Magdę Gessler.

czytaj dalej

NuOrder ponownie dla branży farmaceutycznej

Agencja reklamowa NuOrder od lutego br. ponownie będzie obsługiwać Gedeon Richter, jedną z największych firm farmaceutycznych w Europie.

czytaj dalej

Be Communications z superbohaterem dla Almirall Poland

Firma doradcza Be Communications rozpoczyna współpracę z Almirall – firmą farmaceutyczną posiadającą bogate portfolio nowoczesnych leków dostępnych na całym świecie.

czytaj dalej

KORE przygotowało koncepcję komunikacji leku Controloc

Agencja KORE na zlecenie firmy Takeda Polska Sp. z o.o. przygotowała nową odsłonę komunikacji dla produktu leczniczego Controloc obejmującą koncept kreatywny wraz z uniwersalnym Key Visual oraz hasło reklamowe.

czytaj dalej

PPF Hasco-Lek S.A. z nowym domem mediowym

Hasco-Lek dokonało wyboru domu mediowego w wyniku przetargu na obsługę mediową offline i online – jest nim Carat Polska.

czytaj dalej

Strona 3 z 151 « 1 2 ... 3 ... 151 »

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...