Zamknij

Nowości - Zdrowie

Wiedza o chorobach – dlaczego jest ważna?

Wiedza o chorobach jest ważna i może okazać się bardzo przydatna w codziennym życiu – znajomość ich przyczyn, objawów i sposobów leczenia może uratować nasze zdrowie, a nawet życie. Posiadając taką wiedzę, jesteśmy w stanie samodzielnie zdiagnozować chorobę i znaleźć przyczynę naszych dolegliwości zdrowotnych. Niektóre z nich, jak chociażby choroby genetyczne, cywilizacyjne, czy wewnętrzne, mogą być bardzo poważne i wpłynąć na nasze codzienne życie.

czytaj dalej

Marka Skin Up Polska dołącza do grona klientów agencji Blame Us

Wśród nowych klientów agencji Blame Us pojawiła się marka SKIN-UP Polska – producent innowacyjnego urządzenia, które przy pomocy ultradźwiękowego mikro-rozpylacza odżywia i nawilża skórę. Agencja będzie odpowiadała za działania public relations oraz digital marketing firmy. Współpraca rozpoczyna się wraz z początkiem marca b.r.

czytaj dalej

FACE IT! DLA NACZELNEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH

Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych rozpoczęła współpracę z agencję PR. Od lutego za kompleksowe działania public relations odpowiada warszawska agencja FACE IT! 

czytaj dalej

Codemedia promuje Femibion

Od początku stycznia dom mediowy Codemedia wspiera w zakresie branded content markę Femibion – suplement diety dla kobiet w ciąży, którego producentem jest Merck. Współpraca obejmuje adaptację kreacji do kampanii digitalowej, SEO, content marketing oraz działania na Facebooku. 

czytaj dalej

Rusza kampania telewizyjna Carex

6 lutego rusza nowa kampania telewizyjna marki Carex, której spot emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Akcja promuje antybakteryjne mydła w płynie Carex, a także wspiera nowość w portfolio marki – antybakteryjne mydła w kostce. Kampania, która potrwa do 5 marca, obejmuje także media społecznościowe i wsparcie PR.
 

czytaj dalej

Communication Unlimited rozpoczyna współpracę z marką Bodymax

Agencja zintegrowanego marketingu Communication Unlimited wygrała przetarg i od stycznia br. rozpoczyna współpracę z marką Bodymax z portfolio Orkla Health.  

czytaj dalej

Podsumowanie zmian w koncernie Orkla

Po przejęciu na początku tego roku wszystkich udziałów w firmie Cederroth, koncern Orkla realizuje z powodzeniem kolejne wyzwania. W październiku polski oddział kupił markę Colon od firmy AZ Medica. Teraz Orkla zamierza skupić się na zintegrowaniu swoich struktur, aby zwiększyć efektywność.

czytaj dalej

HealthThink wypromuje Przychodnie Studenckie

Agencja HealthThink rozpoczęła współpracę z ogólnopolską siecią Przychodni Studenckich. Oprócz wprowadzenia marki na rynek HealthThink zajmie się opracowaniem strategii.

czytaj dalej

HealthThink rozpoczyna współpracę z sHealth

Agencja HealthThink poprowadzi działania dla spółki sHealth, która zajmuje się wdrażaniem na rynek medyczny innowacyjnych metod wykonywania badania EKG.

czytaj dalej

Adamed wybrał agencję kreatywną dla kampanii MaxOn Active

Celem komunikacyjnym kampanii jest nie tylko wskazanie najskuteczniejszego rozwiązania problemu zaburzeń erekcji i zbudowanie jego świadomości wśród grupy docelowej, ale także pokazanie leku, jako dostępnego bez recepty.

czytaj dalej

Strona 1 z 151 1 2 3 ... 151 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...