Zamknij

Nowości - Zdrowie

Marka Skin Up Polska dołącza do grona klientów agencji Blame Us

Wśród nowych klientów agencji Blame Us pojawiła się marka SKIN-UP Polska – producent innowacyjnego urządzenia, które przy pomocy ultradźwiękowego mikro-rozpylacza odżywia i nawilża skórę. Agencja będzie odpowiadała za działania public relations oraz digital marketing firmy. Współpraca rozpoczyna się wraz z początkiem marca b.r.

czytaj dalej

FACE IT! DLA NACZELNEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH

Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych rozpoczęła współpracę z agencję PR. Od lutego za kompleksowe działania public relations odpowiada warszawska agencja FACE IT! 

czytaj dalej

Codemedia promuje Femibion

Od początku stycznia dom mediowy Codemedia wspiera w zakresie branded content markę Femibion – suplement diety dla kobiet w ciąży, którego producentem jest Merck. Współpraca obejmuje adaptację kreacji do kampanii digitalowej, SEO, content marketing oraz działania na Facebooku. 

czytaj dalej

Rusza kampania telewizyjna Carex

6 lutego rusza nowa kampania telewizyjna marki Carex, której spot emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Akcja promuje antybakteryjne mydła w płynie Carex, a także wspiera nowość w portfolio marki – antybakteryjne mydła w kostce. Kampania, która potrwa do 5 marca, obejmuje także media społecznościowe i wsparcie PR.
 

czytaj dalej

Communication Unlimited rozpoczyna współpracę z marką Bodymax

Agencja zintegrowanego marketingu Communication Unlimited wygrała przetarg i od stycznia br. rozpoczyna współpracę z marką Bodymax z portfolio Orkla Health.  

czytaj dalej

Podsumowanie zmian w koncernie Orkla

Po przejęciu na początku tego roku wszystkich udziałów w firmie Cederroth, koncern Orkla realizuje z powodzeniem kolejne wyzwania. W październiku polski oddział kupił markę Colon od firmy AZ Medica. Teraz Orkla zamierza skupić się na zintegrowaniu swoich struktur, aby zwiększyć efektywność.

czytaj dalej

HealthThink wypromuje Przychodnie Studenckie

Agencja HealthThink rozpoczęła współpracę z ogólnopolską siecią Przychodni Studenckich. Oprócz wprowadzenia marki na rynek HealthThink zajmie się opracowaniem strategii.

czytaj dalej

HealthThink rozpoczyna współpracę z sHealth

Agencja HealthThink poprowadzi działania dla spółki sHealth, która zajmuje się wdrażaniem na rynek medyczny innowacyjnych metod wykonywania badania EKG.

czytaj dalej

Adamed wybrał agencję kreatywną dla kampanii MaxOn Active

Celem komunikacyjnym kampanii jest nie tylko wskazanie najskuteczniejszego rozwiązania problemu zaburzeń erekcji i zbudowanie jego świadomości wśród grupy docelowej, ale także pokazanie leku, jako dostępnego bez recepty.

czytaj dalej

Nowy Klient w Best Brands PR

Agencja właśnie rozpoczęła obsługę wchodzącej na rynek marki AXAREN MEN, należącej do firmy Sepharma Sp. z o.o., producenta suplementów diety. Produkt adresowany jest do mężczyzn, chcących świadomie planować swoją rodziną.

czytaj dalej

Strona 1 z 151 1 2 3 ... 151 »

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...