Zamknij
Nowości - Auto-moto

Zlatan Ibrahimovic w reklamie Volvo

Witold Sokołowski, 2014-01-31 02:22:32

Zlatan Ibrahimovic w reklamie Volvo

Od kilku miesięcy można zaobserwować trend, że szwedzkie firmy motoryzacyjne promują się w bardzo kreatywny sposób. Tym razem w kampanii Volvo wystąpił znany piłkarz – Zlatan Ibrahimovic. Media zwracają uwagę na fakt, że w spocie można usłyszeć jak śpiewa hymn Szwecji, czego nigdy nie robi przed meczami reprezentacji. Ale to nie jedyna ciekawostka dotycząca tej reklamy.


Zlatan Ibrahimovic to prawdziwa legenda futbolu i jeden z najlepszych piłkarzy na świecie. Grał w takich zespołach jak Barcelona, Juventus, Internazionale, AC Milan, Paris Saint-Germain i Ajax. Był ośmiokrotnie wybierany szwedzkim piłkarzem roku, jest także kapitanem szwedzkiej reprezentacji. I to właśnie skandynawski charakter marki miał zostać podkreślony w nowej kampanii reklamowej Volvo.


Spot reklamowy był kręcony za kołem podbiegunowym. Widzimy w nim krajobraz typowy dla północnej Szwecji: wielkie, ośnieżone, niezamieszkane przestrzenie, porośnięte iglastymi lasami, a to wszystko skąpane w słabym, chłodnym świetle. W reklamie możemy zobaczyć Zlatana w ikonie szwedzkiej motoryzacji – czyli w modelu XC70. To wielkie, pakowne i bezpieczne kombi, które świetnie radzi sobie z zimowymi warunkami. Piłkarz wciela się w rolę myśliwego, co nie jest niczym niezwykłym. Co dwudziesty Szwed udaje się na polowanie przynajmniej raz w roku.



W przebitkach widzimy także rodzinę sportowca – jego żonę i dwóch synów. Sam Ibrahimovic przyznał, że jeśli ktoś ma rodzinę, to Volvo jest najlepszym wyborem. Klimat spotu podkreśla muzyka skomponowana przez Maxa Martina, który ma na koncie współpracę z takimi gwiazdami jak Bon Jovi, Bryan Adams, czy Celine Dion.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Firmowy wyjazd integracyjny – przyjemność czy obowiązek?

Ponad 60% pracowników traktuje firmowe wyjazdy integracyjne jako przyjemność - wynika z badania przeprowadzonego przez portal ...

Kampania promująca ofertę dla rynku SOHO w T-Mobile

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw, w ramach której operator zaprezentuje ...

Filantropia coraz bardziej modna

Mnożą się dobroczynne gesty bogatych ludzi. Pod koniec czerwca jeden z najbogatszych Chińczyków zakupił w Nowym ...