Zamknij
Nowości - Auto-moto

Zlatan Ibrahimovic w reklamie Volvo

Witold Sokołowski, 2014-01-31 02:22:32

Zlatan Ibrahimovic w reklamie Volvo

Od kilku miesięcy można zaobserwować trend, że szwedzkie firmy motoryzacyjne promują się w bardzo kreatywny sposób. Tym razem w kampanii Volvo wystąpił znany piłkarz – Zlatan Ibrahimovic. Media zwracają uwagę na fakt, że w spocie można usłyszeć jak śpiewa hymn Szwecji, czego nigdy nie robi przed meczami reprezentacji. Ale to nie jedyna ciekawostka dotycząca tej reklamy.


Zlatan Ibrahimovic to prawdziwa legenda futbolu i jeden z najlepszych piłkarzy na świecie. Grał w takich zespołach jak Barcelona, Juventus, Internazionale, AC Milan, Paris Saint-Germain i Ajax. Był ośmiokrotnie wybierany szwedzkim piłkarzem roku, jest także kapitanem szwedzkiej reprezentacji. I to właśnie skandynawski charakter marki miał zostać podkreślony w nowej kampanii reklamowej Volvo.


Spot reklamowy był kręcony za kołem podbiegunowym. Widzimy w nim krajobraz typowy dla północnej Szwecji: wielkie, ośnieżone, niezamieszkane przestrzenie, porośnięte iglastymi lasami, a to wszystko skąpane w słabym, chłodnym świetle. W reklamie możemy zobaczyć Zlatana w ikonie szwedzkiej motoryzacji – czyli w modelu XC70. To wielkie, pakowne i bezpieczne kombi, które świetnie radzi sobie z zimowymi warunkami. Piłkarz wciela się w rolę myśliwego, co nie jest niczym niezwykłym. Co dwudziesty Szwed udaje się na polowanie przynajmniej raz w roku.



W przebitkach widzimy także rodzinę sportowca – jego żonę i dwóch synów. Sam Ibrahimovic przyznał, że jeśli ktoś ma rodzinę, to Volvo jest najlepszym wyborem. Klimat spotu podkreśla muzyka skomponowana przez Maxa Martina, który ma na koncie współpracę z takimi gwiazdami jak Bon Jovi, Bryan Adams, czy Celine Dion.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Akcja filmowa „LifeACT” Philips Polska

Akcja filmowa „LifeACT” Philips Polska

Philips Polska we współpracy z OS3 stworzył nowatorski projekt LifeACT. Kluczowymi elementami kampanii będzie przeprowadzenie dwóch ...

Assessment Center - badanie kompetencji pracowniczych

Assessment Center - badanie kompetencji pracowniczych

Assessment center to skuteczna metoda badania kompetencji pracowniczych, która ze względu na dużą efektywność jest coraz ...

FOKUS TV promuje letnią ramówkę

FOKUS TV promuje letnią ramówkę

3 lipca rozpoczyna się informacyjna kampania promocyjna letniej ramówki FOKUS TV. Reklamy pojawią się na nośnikach ...

Linki sponsorowane

Accelera Barum Bfgoodrich Bridgestone Continental Dayton Dunlop Dębica Firestone Fulda Garmin General GoClever Goodyear Kaminer Kelly Kingstar Kleber LINGLONG Lark Michelin Mio Modecom NavRoad Nokian PIRELLI Prestigio ROCKSTONE Sava TRAK TomTom Tracer Uniroyal VREDESTEIN |Modecom |NavRoad