Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Zostań Mistrzem Tyskomatu na FB

15Listopad2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: TEQUILA, Tyskie, Tyskomat

TEQUILA, kreatywna agencja marketingu zintegrowanego, przygotowała prawdziwie piwną atrakcję dla fanów marki Tyskie na Facebooku. Dzięki aplikacji „Zostań Mistrzem Tyskomatu”, która ruszyła 8 listopada 2011 r., każdy internauta może sprawdzić swój refleks i zagrać w grę z Tyskomatem, nowym gadżetem marki. Do wygrania jest łącznie ponad 1500 litrów piwa Tyskie.

Tego lata w pubach całej Polski pojawił się Tyskomat – urządzenie, dzięki któremu każdy może sprawdzić się jako barman i samodzielnie serwować piwo sobie oraz swoim znajomym siedzącym przy stoliku. Wprowadzenie Tyskomatu to jeden z elementów kampanii marki w gastronomii, promującej Tyskie z beczki jako synonim najlepszego piwa.

Aplikacja „Zostań Mistrzem Tyskomatu” jest kontynuacją działań realizowanych dla marki Tyskie w gastronomii oraz naturalnym rozwinięciem dotychczasowych aktywności brandu, prowadzonych na portalu Facebook.com. Poprzednie akcje realizowane przez agencję TEQUILA na Facebooku, takie jak Tyski Otwieracz, Piwobranie czy Kocham Piwo, cieszyły się ogromnym powodzeniem, a liczba fanów profilu marki wzrosła dzięki nim do ponad 160 000 osób. Nowa propozycja marki Tyskie jest nie tylko grą zręcznościową, polegającą na jak najszybszym napełnianiu szklanek piwem z Tyskomatu, ale oferuje również dodatkowe aktywności – mapę lokali z Tyskomatami, dzięki której można zapraszać znajomych na piwne spotkania w realnym świecie.

 Aplikacja została uruchomiona 8 listopada br. i będzie dostępna na profilu marki Tyskie na Facebooku do 7 grudnia.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.