Zamknij
Social Media - WWW Review

Zszywka.pl: nowy portal społecznościowy

23Kwiecień2012

Autor: Elżbieta Grapsztunowicz, Tagi: Zszywka.pl, portal społecznościowy, Zszywka.pl: nowy portal społecznościowy

Polska sieć www wzbogaciła się o nowy portal społecznościowy www.zszywka.pl, który wprowadza do social mediów komunikację wizualną, jako jedyną formę porozumiewania się. Nie napiszemy w nim statusu, nie ustawimy przekonań religijnych, nie poinformujemy wszystkich czy jesteśmy w związku, czy nie.. tu słowa zastępują obrazki.

Zszywka w zaledwie kilka tygodni po otwarciu bije rekordy popularności, dostępna jest dla wszystkich i zintegrowana z Facebookiem, dzięki czemu logowanie się jest szybkie i proste.

Pierwszy polski portal wzorowany na Pinterest, to przede wszystkim platforma wymiany, publikowania i kolekcjonowania zdjęć. Znaleźć tam można, prawdopodobnie, zdjęcia ze wszystkich możliwych kategorii: zaczynając od mody, kulinariów, architektury, motoryzacji, cytatów, kultury, na urodzie i ‘zrób to sam’ kończąc.

Na Zszywce można również publikować filmy video, jednak to ciągle nie wszystko. Każdy użytkownik może tworzyć własne albumy i gromadzić w nich ulubione zdjęcia, które wyszpera z ogromnych zasobów Zszywki – wszystko to dzięki doskonałej funkcji „przepinania” zdjęć. Oczywiście można też dodawać własne obrazy. Interesujące są opcje komentarzy pod zdjęciami innych, przekierowania do stron źródłowych i krótkie opisy tego, co właśnie dodano do własnej zszywkowej tablicy.

Portal tworzą użytkownicy i to oni decydują, poprzez ocenianianie, co jest aktualnie najbardziej popularne. Mają też możliwość personalizacji serwisu, chociażby poprzez możliwość ustawienia dowolnie wybranego koloru tła, czym dotąd nie pochwalił się żaden inny portal tego typu. Z kolejnych ciekawych funkcjonalności, które wyróżniają Zszywkę spośród innych podobnie funkcjonujących serwisów, to opcja „upiększania” zdjęć, dzięki znanym choćby z popularnej aplikacji instagram filtrów fotograficznych. I tak, można na przykład nałożyć na zdjęcie motyw czarno-biały, wyostrzenia czy rozmycia. Konto na Zszywce można łatwo podpiąć do konta na Facebooku, tym samym dzielić się obrazkami nie tylko ze Zszywkowiczami, ale także ze znajomymi. Warto, ponieważ Zszywka to przede wszystkim niekończący się magazyn inspiracji.

Już teraz zszywka.pl prowadzi konkurs dla użytkowników, w którym można wygrać bony na zakupy o łącznej wartości 1000zł. Po jego zakończeniu autorzy portalu zapowiadają kolejny z jeszcze cenniejszymi nagrodami!

Zszywka została także dostrzeżona przez firmy, wśród nich największą internetową galerię handmade w Polsce Pakamerę, która założyła konto na portalu i dzięki niemu promuje swoją stronę. W ślad za nią ruszyły inne firmy: projektanci, dekoratorzy, sklepy z gadżetami, biżuterią, artyści handmade itd. Warto jasno powiedzieć, że zszywka.pl to świetne narzędzie marketingowe. Pozwala na jasny, bo wizualny przekaz, interakcję poprzez dzielenie się zdjęciami oraz przeprowadzanie niestandardowych akcji promocyjnych. Komunikacja wizualna to narzędzie, które w dobie mediów społecznościowych, święci triumfy jako najskuteczniejsza forma przekazu.


stały link | blip | zobacz zdjęcia

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


FOKUS TV promuje letnią ramówkę

FOKUS TV promuje letnią ramówkę

3 lipca rozpoczyna się informacyjna kampania promocyjna letniej ramówki FOKUS TV. Reklamy pojawią się na nośnikach ...

Jak zadbać o bezpieczeństwo danych osobowych u rejestratorów domen?

Jak zadbać o bezpieczeństwo danych osobowych u rejestratorów domen?

Strona internetowa to ważny kanał komunikacji na linii firma–otoczenie. Przed zarejestrowaniem domeny i wyborem odpowiedniej firmy ...

Dropshipping – przepis na tanie i bezpieczne zakupy

Dropshipping – przepis na tanie i bezpieczne zakupy

Wartość handlu internetowego w Polsce ma osiągnąć w tym roku 30 miliardów złotych. Ten dynamiczny rozwój ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.

Linki sponsorowane

4+ Nutritition 7 Nutrition A - Derma AA Oceanic ActivLab Adidas Alpha Male Alphanova Aminostar Antonio Banderas Aspen Astor Avene Axer Azzaro BSN Balenciaga Bambino Benetton Beyonce Big Zone BioTech Biogenix Blastex Bourjois Brennenstuhl Britney Spears Bruno Banani Brut Built Bulgari Burberry Cacharel Calvin Klein Carolina Herrera Cartier Celine Dion Cerruti Chanel Chiemsee Chloe Christian Dior Christina Aguilera Clinique Controlled Labs Coocazoo Corvet David Beckham Davidoff Dax Cosmetic Dockers Dolce&Gabbana Donna Karan Dsquared Easy Camp Elizabeth Arden Elizabeth Taylor Emolium Esbit Escada Estee Lauder Eveline Evo Sport Ferrari Floslek Gabriela Sabatini Galenic Geoffrey Benne Giorgio Armani Giorgio Beverly Hills