Zamknij

Nowości - Życie i styl

Dwa Szybkie Żubry wracają z unikalną nagrodą i silną kampanią

Ruszyła druga odsłona promocji konsumenckiej, która umocniła Żubra na pozycji największej marki piwnej w Polsce. Dwa Szybkie Żubry wracają z prostymi zasadami, unikalną nagrodą, wiosennym spotem i silnym wsparciem w mediach oraz punktach sprzedaży. Akcja potrwa do końca czerwca 2017 roku.  

czytaj dalej

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – AVON Mark. Kosmetyki powstały z myślą o kobietach, które pragną wyrażać siebie przez makijaż, tworzyć oryginalny look i dobrze się przy tym bawić. Premierze AVON Mark towarzyszy kampania promocyjna obejmująca Internet, tematyczne kanały telewizyjne oraz VOD.  

czytaj dalej

Polhem PR dla M∙A∙C Cosmetics

Polhem PR Poland rozpoczął współpracę z M∙A∙C Cosmetics, marką z portfolio amerykańskiego koncernu Estée Lauder Companies. Agencja odpowiedzialna będzie za obsługę Public Relations w Polsce oraz koordynację działań PR na 4 rynkach europejskich – Litwy, Łotwy, Estonii oraz Finlandii.  

czytaj dalej

BWPR dla JOY FIT CREW

Nowa polska marka - JOY FIT CREW dołączyła do grona klientów agencji BWPR. Zespół wyspecjalizowany w obsłudze projektów brands, fashion & lifestyle odpowiada za wsparcie komunikacji wprowadzenia marki na rynek i zbudowanie jej świadomości.  

czytaj dalej

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za chwilę całkowicie rozmarzone. Aby zainspirować kobiety do wyrażenia siebie, marka Żywiec Zdrój zaprosiła do współpracy znaną ilustratorkę mody Annę Halarewicz, która zaprojektowała wyjątkową kolekcję etykiet dla wariantu wody lekko gazowej. Teraz czas na konsumentki, które zapraszamy do kreatywnej zabawy na stronie jestemlekko.pl 

czytaj dalej

K2 Media dla Canpol Babies i LOVI

K2 Media realizuje kampanię pozycjonującą dla marek Canpol Babies i LOVI. Agencja rozpoczęła działania jeszcze w lutym 2017. 

czytaj dalej

Posnania wyznacza trendy na wiosnę! Rusza wiosenna kampania Sezonie Otwórz Się

Od początku marca Posnania rusza z kampanią Sezonie Otwórz Się. Zachęca wszystkich klientów do spędzenia wiosny na sportowo i w duchu eko. Wiodącym motywem kampanii jest zieleń. Przez cały marzec klienci będą mogli zapoznać się z najnowszymi trendami w temacie Food, Fashion i Form w ramach Posnania Future Trends. 

czytaj dalej

Fashion PR nawiązuje współpracę z kolejnymi renomowanymi markami

Agencja na początku 2017 wygrała przetarg na obsługę marki Go Sport w Polsce, a od marca do grona klientów dołączyła także szwedzka marka Happy Socks. Fashion PR Będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego, media relations, realizację strategii komunikacyjnej, PR produktowy, oraz e-PR. 

czytaj dalej

Wyborowa wyznacza standardy

Wystartował niecodzienny muzyczny Projekt 30/90. To już kolejny wspólny projekt marki Wyborowa i utalentowanego kompozytora Radzimira Dębskiego. 

czytaj dalej

Agencja Deloitte Digital wygrała przetarg na obsługę marki Star

Koncern PepsiCo rozstrzygnął rozpisany w styczniu 2017 roku przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Star. Deloitte Digital została wyłoniona spośród innych zaproszonych do przetargu agencji. 

czytaj dalej

Strona 1 z 401 1 2 3 ... 401 »
Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...