360 Content Team dla nowej kolekcji marki Cersanit

23 lipca 2018
0
892

360 Content Team odpowiada za stworzenie nazwy i realizację strategii komunikacyjnej dla nowej kolekcji łazienkowej marki Cersanit (Cersanit SA) – serii Crea. Realizacja ta poszerza portfolio usług o kolejny projekt 360 dla klientów z branży wnętrzarsko-budowlanej.

Do zadań 360 Content Team należało w pierwszej kolejności nazwanie nowej linii produktowej. Zaproponowana nazwa Crea oraz logotyp podkreślają nieograniczone możliwości aranżacyjne serii oraz akcentują jej cechy charakterystyczne, takie jak nowoczesność oraz cienkie, smukłe kształty.

Agencja odpowiada również za dalsze działania komunikacyjne, takie jak: opracowanie i wyprodukowanie katalogu inspiracyjnego, projekty reklam prasowych oraz przygotowanie tekstów na stronę WWW klienta. W zakres działań fotograficzno-filmowych, wpierających komunikację w Internecie, wchodzą: sesja zdjęciowa, wideo wizerunkowe, animacja 3D oraz filmy na temat zastosowanych technologii.