Agencja Acha PR z nowym klientem

0
126

Mila Professional to polska marka kosmetyków do włosów stworzona pod okiem specjalistów firmy Polwell. Za działania PR-owe marki odpowiada od teraz warszawska agencja Acha PR.

Marka Mila Professional to odpowiedź na aktualne wymagania rynku fryzjerskiego, czerpiąca z niemal 30-letniego, europejskiego doświadczenia firmy Polwell.

Obecnie marka Mila Professional jest w trakcie powiększania swojego portfolio produktów – nowe opakowania i komunikacja z mediami mają podkreślać jej ekspercki, profesjonalny charakter i trafiać do salonów fryzjerskich oraz specjalistów koloryzacji i stylizacji fryzur. Za poszerzeniem oferty idą także kolejne zmiany, nie tylko w sferze produktowej – komunikacją w obszarze public relations marki czerpiącej z doświadczenia firmy Polwell będzie zajmować się agencja Acha PR.

Acha PR posiada 12-letnią praktykę w zakresie tworzenia strategii komunikacyjnych dla firm i marek, a także działań public relations, kompleksowych usług medialnych oraz budowania wizerunku w mediach społecznościowych. Agencja realizuje również wydarzenia korporacyjne, eventy, konferencje i śniadania prasowe. Nawiązanie współpracy z marką Mila Professional to dla Acha PR kolejne wyzwanie i okazja do pokazania na ogólnopolskim rynku silnej, eksperckiej i przeznaczonej dla profesjonalistów marki kosmetyków dla włosów.

Agencja Acha PR będzie wspierać markę Mila Professional w zakresie relacji z mediami, współpracy z podmiotami zewnętrznymi, blogosferą i influencerami, reprezentowania marki oraz tworzenia kreatywnych koncepcji. Za kontakt z mediami z ramienia agencji odpowiada Maciej Sztupek – starszy specjalista ds. PR.