Agencja Big Picture dla Carlsberg Polska

23 czerwca 2019
0
531

Do grona klientów Big Picture dołączyła w marcu 2019 marka Carlsberg. Agencja jest odpowiedzialna strategię komunikacji 3 edycji kampanii społecznej „Trzeźwo Myślę”, dotyczącej edukacji konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu i obejmuje koncepcję, strategię oraz szeroką komunikację kampanii w mediach. Zespół lifestyle, który realizuje kampanię Carlsberga, łączy kompetencje z zakresu relacji z mediami oraz influencerami.

Tegoroczna odsłona kampanii „Trzeźwo Myślę” obejmie szeroką współpracę z mediami oraz ambasadorami. Twarzami kampanii są Vienio, Karolina Pilarczyk oraz Kasia Bigos. Bohaterowie filmów w charakterystyczny dla siebie sposób interpretują, czym jest dla nich „trzeźwe myślenie” i jak się nim kierować w codziennym życiu. Wywiady z ambasadorami zobaczymy w okresie trwania kampanii na serwisach Haps.pl, Moto.pl oraz Myfitness.pl. Kampania startuje już w połowie czerwca i potrwa do końca wakacji.

Kampanii „Trzeźwo Myślę” towarzyszyć będą też działania edukacyjne w placówkach medycznych Lux Medi i Medicover w oparciu o wyniki zrealizowanego w 2018 roku badania konsumenckiego na temat odpowiedzialnego podejścia do alkoholu i asertywności w tym względzie.