AGENCJA FACE IT! członkiem sieci agencji PR USPR

1 kwietnia 2019
0
898

Agencja Face it! z Warszawy dołączyła do Unified Strategies Public Relations Network (USPR), międzynarodowej sieci profesjonalistów branży PR i komunikacji marketingowej.

– Branża PR nieustannie ewoluuje, stąd konieczne jest ciągłe poszerzanie kompetencji, czemu sprzyja wymiana doświadczeń z profesjonalistami nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Uznaliśmy, że przystąpienie do międzynarodowej sieci zrzeszającej agencje ze Stanów Zjednoczonych, Kanady i Wielkiej Brytanii pozwoli nam jeszcze lepiej reagować na potrzeby komunikacyjne naszych klientów, by zapewnić im najbardziej efektywną obsługę PR – mówi Joanna Adamiak, prezes zarządu agencji Face it!

– USPR jest zaszczycona faktem, że agencja Face it! dołączyła do naszych szeregów – mówi Susan Hamburg, CEO Unified Strategies Public Relations. – Nasza sieć zrzesza utalentowanych specjalistów od PR-u i komunikacji marketingowej, by dzielić się doświadczeniami i rozwijać działalność jej członków, otwierając nowe możliwości współpracy i ekspansji poza, poza lokalne rynki.

Dynamicznie rozwijająca się sieć USPR, licząca obecnie ponad 60 członków z Ameryki Północnej i Europy, została założona przez Susan Hamburg z Susan Hamburg Marketing and Public Relations Consultants w Orlando oraz Boba Schiersa, założyciela RAS Associates Public Relations w Filadelfii. Susan i Bob współpracują ze sobą od ponad 10 lat, realizując projekty dla wielu firm, w tym z listy Fortune 500.

– Bardzo nas cieszy, że Face it! została członkiem USPR, zwłaszcza, że jest to pierwsza agencja z Europy Środkowo-Wschodniej. Dołączając do naszej organizacji, nie tylko wzbogaca wszystkich jej członków o swoją ekspercką wiedzę i doświadczenia, ale też umożliwia poszerzenie zasięgu działania sieci – powiedział Bob Schiers, prezes i współzałożyciel USPR.

Agencja Face it! wspiera swoimi kompetencjami USPR, korzystając jednocześnie z know-how wszystkich należących do sieci specjalistów w zakresie strategii komunikacji social mediów, analityki, content marketingu, zakupu mediów, komunikacji B2B i B2C czy komunikacji kryzysowej.