Agencja Flywheel tworzy dział Digital Media

21 stycznia 2019
0
642

Flywheel rozszerza dotychczasową ofertę o działania z zakresu digital marketingu. Agencja tworzy dział Digital Media, którym pokieruje Ewa Gruczek-Rozwadowska.

Agencja Flywheel, mająca na swoim koncie m.in. obsługę PR dla kanałów z portfolio Discovery Polska, BBC Studios i platformy Showmax, otwiera dział odpowiadający za działania z obszarów: social media, digital advertising, content marketing, influencer marketing oraz creative design. Za tworzenie i realizowanie strategii w tym zakresie odpowiedzialna będzie Ewa Gruczek-Rozwadowska i Karina Dudzińska, które przechodzą do firmy z Digital Kingdom.

– Prowadzenie komunikacji spójnej dla możliwie największej liczby kanałów stanowi jeden z najważniejszych elementów skutecznej strategii. Działania PR-owe i digitalowe to obszary, które wzajemnie na siebie oddziałują i są od siebie zależne. Dlatego też, chcąc zapewnić klientom kompleksową obsługę, zdecydowaliśmy się powiększyć nasz zespół o specjalistów w dziedzinie nowych mediów. – komentuje Iwona Cieśla, współzałożycielka agencji Flywheel.

Miałyśmy już okazję przekonać się o skuteczności naszej współpracy podczas prowadzenia działań dla platformy Showmax, wspólnie realizując m.in. kampanię „Na początku było słowo” w ramach promocji drugiego sezonu „Opowieści podręcznej” – mówi Ewa Gruczek-Rozwadowska, Head of Digital w agencji Flywheel. – Dynamiczny rozwój rynku, zwłaszcza segmentu rozrywki, stwarza potrzebę dostosowania się do wymogów prowadzenia działań z pogranicza PR-u i digitalu – dodaje.

Agencja Flywheel działa od 2011 r. i specjalizuje się w branży farmaceutycznej oraz mediowej. Na swoim koncie ma realizację szeregu kampanii edukacyjno-społecznych oraz eventów w obszarze ochrony zdrowia. Natomiast w kontekście branży mediowej agencja odpowiedzialna była za komunikację programową dla kanałów z Grupy Discovery Networks. Odpowiadała też za PR programowy platformy Showmax, z którą współpracowała przy takich projektach jak SNL Polska, Ucho Prezesa, czy głośny serial Rojst, za który agencja wyróżniona została w 2018 r. Srebrnym Spinaczem w kategorii Media Relations.