Agencja Lewis wzmacnia szeregi

8 marca 2018
0
3800

Do zespołu agencji LEWIS dołączyli Magdalena Kerber jako Account Executive i Bartłomiej Nowak jako Senior Account Executive.

Magdalena Kerber pierwsze doświadczenia w PR oraz w marketingu zdobyła w poznańskiej agencji Marketing Modowy, gdzie pracowała dla klientów z branży odzieżowej i kosmetycznej. Po przeprowadzce do Warszawy, rozpoczęła pracę w Alert Media Communications, gdzie realizowała projekty m.in. dla Fundacji DKMS oraz firmy ubezpieczeniowej Pramerica, a także realizowała działania z zakresu komunikacji kryzysowej. W LEWISie współpracuje z Casamundo, Neptunusem i PaySquare.

Bartłomiej Nowak w PR pracuje od 5 lat. Swój warsztat szlifował w Partner of Promotion, Multi Communications i Ogilvy PR. Pracował głównie dla klientów ze świata technologii i lifestyle’u, w tym m. in. dla: Huawei, Honor, Braun, Electrolux, Nivona, TK Maxx, Polski Bus, Echo Investment. W LEWISie realizuje kampanie dla Trusted Shops, Siemens PLM oraz F5 Networks.

 


Agencja LEWIS została założona w 1995 roku w Londynie. Firma zatrudnia 600 pracowników w 29 biurach na całym świecie. Jest obecna w Europie, Ameryce Północnej, Australii i Azji. Oddział polski powstał w Warszawie w 2008 roku i stale się rozwija. Posiada bogate doświadczenie w obszarze nowych technologii, e-commerce oraz finansów.