Agnieszka Prokopowicz odpowiedzialna za komunikację w Burda Media Polska

0
159

Agnieszka Prokopowicz objęła stanowisko PR menedżera w wydawnictwie Burda Media Polska. Prokopowicz odpowiada za strategię komunikacji zewnętrznej a w szczególności promocji zintegrowanej oferty mediowej Burdy.

Z branżą wydawniczą związana jest od prawie 20 lat. Doświadczenie zdobywała w wydawnictwach prasowych oraz telewizji. Pracowała w wydawnictwach Bauer, Edipresse i Burda Media. W TVP1 zarządzała porannym pasmem „Kawa czy herbata?” oraz współtworzyła i prowadziła „Weekendowy Magazyn Filmowy”. Ostatnio zajmowała stanowisko zastępcy redaktor naczelnej w wydawnictwie Bauer.

– Agnieszka będzie wzmacniała wizerunek produktów Burda Media Polska i wspierała biuro reklamy w edukowaniu klientów o ofercie wydawnictwa. Burda Media to bardzo dynamicznie zmieniająca się firma mediowa, której oferta znacząco wyróżnia się na rynku mediów. Mając rozbudowane social media i ofertę internetową możemy wspólnie z klientami pracować nad najlepszymi dla nich strategiami reklamowymi. Zmienia się rynek, zmieniają się oczekiwania naszych klientów i partnerów, a wydawnictwo Burda Media Polska wychodzi tym oczekiwaniom naprzeciw – mówi Michał Helman, chief commercial officer Burda Media Polska.