Akcja Michelin #BezpiecznieDoSzkoły

29 sierpnia 2019
0
341

Firma Michelin Polska wystartowała z akcją #BezpiecznieDoSzkoły, która przypomina o podstawowych zasadach bezpiecznego zachowania dzieci na drodze. Działania przygotowane zostały z myślą o uczniach szkół podstawowych i ich rodzicach.

Aktywacje prowadzone są on-line, w radiu oraz na nośnikach outdoorowych oraz podczas eventów specjalnych. Za kreację odpowiada Publicis Polska, zakupem mediów zajęła się Grupa Mediowa Havas Polska, natomiast działania PR prowadzi Weber Shandwick. W organizacji eventów Michelin wspiera MindBlowing.

Akcja #BezpiecznieDoSzkoły potrwa od 26 sierpnia do końca września. O bezpiecznej drodze dzieci do szkoły pisać będą rodzice-blogerzy zaangażowani przez Michelin do zwiększania świadomości dorosłych w tym obszarze. Całość działań on-line wesprą reklamy bannerowe zakupione w modelu programatycznym. Na potrzeby akcji przygotowano landing page bezpieczniedoszkoly.michelin.pl z materiałami edukacyjnymi.

Michelin zlecił również firmie Kantar badanie opinii dotyczące zachowań dzieci na drodze.
Akcja #BezpiecznieDoSzkoły otrzyma mocne wsparcie outdoorowe. Reklamy zostaną umieszczone na autobusach oraz nośnikach digitalowych i citylightach w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Michelin wykupił też reklamy wielkoformatowe na kluczowych budynkach miasta oraz zaplanował namalowanie muralu na ścianie jednej z kamienic w samym centrum Warszawy, tuż przy stacji Metro Politechnika. Ponadto, przed rozpoczęciem roku szkolnego na antenie RMF FM i RMF Classic w paśmie porannym pojawią się skierowane do rodziców informacje nt. bezpiecznego poruszania się dzieci na drodze, a dla słuchaczy zorganizowany zostanie konkurs tematyczny.

Kampanii towarzyszyć będą także akcje lokalne.