All 4 Comms dla Portu Lotniczego w Łodzi

0
570

Agencja realizuje kampanię z zakresu influencer marketingu. Do współpracy wybrano trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Londynu, którzy odwiedzą Łódź i przygotują materiały promocyjne. Projekt powstał we współpracy z Portem Lotniczym im. Władysława Reymonta w Łodzi oraz partnerami, Promuje Łodzkie i przewoźnikiem Ryanair.

Kampania ma na celu promowanie niedrogich połączeń lotniczych między Londynem a Łodzią na tzw. citybreak. Materiały przygotowane przez influencerów podkreślą zarówno dziedzictwo włókiennicze Łodzi, jej historię, architekturę i ważne zabytki, jak i tętniące życiem ulice, miejsca z doskonałą polską kuchnią i niepowtarzalną atmosferą.

Przygotowany content video zostanie opublikowany na stronach internetowych klienta i partnerów, oficjalnych profilach społecznościowych oraz na kanałach social media influencerów. Tutaj można zobaczyć pierwszy spot.

Agencja została wybrana w drodze rekomendacji. Za kompleksową koordynację projektu odpowiada Account Manager, Agata Elandt wraz z Managing Director, Matyldą Setlak.

All 4 Comms jest polską agencją PR działającą w Londynie od 2006 roku. Specjalizuje się w komunikacji etnicznej, głównie skierowanej do Polaków mieszkających poza ojczyzną, ale prowadzi również kampanie dla zagranicznych klientów chcących dotrzeć do obywateli Polski.