Awans w Prowly

0
141

Edyta Kowal, dotychczasowa Content Marketing Managerka w Prowly, awansowała na stanowisko Chief Marketing Officera. Zastąpiła na tym stanowisku Piotra Bożka, który odszedł z firmy w maju br., by rozwijać własny biznes. Jako Chief Marketing Officer, Edyta koordynuje działania marketingowe Prowly w Polsce i na rynkach zagranicznych. Do jej obowiązków należy m.in. budowa strategii marketingowej Prowly, bieżąca optymalizacja ROI, a także zarządzanie i rozwój zespołu.

Od samego początku naszej współpracy z Edytą niesamowicie imponuje mi jej tempo rozwoju. Kiedy trzy lata temu w Prowly zaczął kiełkować plan działań content marketingowych nie miałam wątpliwości, że Edyta rozwinie swoje skrzydła właśnie w tym zakresie. To wtedy wspólnie wymarzyłyśmy sobie najlepszy serwis edukacyjny o public relations w Polsce i zagranicą. Nasza współpraca na poziomie podzielanych wartości sprawia, że Edyta realizuje się w Prowly nie tylko zawodowo, ale i buduje swoją markę osobistą. Mam w sobie głębokie przekonanie, że objęcie sterów w zespole marketingowym pozwoli zarówno Edycie, jak i firmie, rozwijać kolejne supermoce. -Joanna Drabent, CEO i współzałożycielka Prowly.

Edyta do tej pory odpowiadała za strategię content marketingową i prowadziła międzynarodowy serwis poświęcony public relations – Prowly Magazine. Zainicjowała również cykl spotkań branżowych dla praktyków content marketingu – Content Espresso, który prowadzi wspólnie z trzema innymi ekspertkami branżowymi: Magdaleną Urbaniak z Brand24, Anną Mościcką z Whites oraz Małgorzatą Walendziewską z indaHash. Wcześniej redaktor naczelna Proto.pl, portalu branżowego o public relations w Polsce, i PR-owiec wspierający takie marki jak Castrol czy Evenea. Udziela się ekspercko na łamach rodzimych i zagranicznych mediów. Pisze głównie o komunikacji, contencie i social mediach.

Do zespołu Prowly dołączyła we wrześniu 2015 roku.

O Prowly: Prowly to aplikacja do działań public relations stworzona dla agencji, działów komunikacji i freelancerów. Oprogramowanie umożliwia tworzenie interaktywnych informacji prasowych, artykułów czy postów, publikowanie ich na stronach firmowych biur prasowych oraz dystrybucję do mediów i pomiar efektów. Z platformy korzysta już kilka tysięcy profesjonalistów z Polski, Europy i Stanów Zjednoczonych, a wśród nich członkowie zespołów PR takich marek, jak Vimeo, WOŚP, Deloitte Digital, IKEA, Spotify, National Geographic czy Allegro.

Prowly należy do European Tech Alliance i wraz z największymi gigantami technologicznymi z Europy (King, Spotify, BlaBlaCar, Deezer) wspiera również Komisję Europejską w budowie strategii Jednolitego Rynku Cyfrowego (DSM).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here