Awanse w Lightscape

8 sierpnia 2019
0
484

Na przełomie lipca i sierpnia Paulina Pytel oraz Kinga Woźniakowska awansowały na stanowiska account executive w agencji Lightscape.

Paulina Pytel objęła stanowisko account executive w lipcu tego roku. W Lightscape od września 2018 r., odpowiada za przygotowywanie i realizację strategii komunikacyjnych w obszarze: media relations i copywritingu (B2C oraz B2B), event marketingu, social media oraz doradztwa kryzysowego. Związana z branżą finansów, pracuje m.in. dla: Intrum, Związku Firm Pośrednictwa Finansowego (ZFPF), a także Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami (PZZW). Studiowała dziennikarstwo i komunikację społeczną ze specjalizacją PR & branding oraz dziennikarstwo międzynarodowe z językiem angielskim na Uniwersytecie Łódzkim.

Kinga Woźniakowska stanowisko account executive objęła w sierpniu. W agencji odpowiada za przygotowanie i realizację kompleksowych strategii PR (wizerunkowych oraz informacyjnych) dla marek z branż transportowej oraz edukacyjnej, w obszarze: specjalistycznych media relations i copywritingu, social media, realizacji sesji zdjęciowych oraz tworzenia materiałów video, współpracy z ambasadorami marki. Pracuje m.in. dla: Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców (OCRK), Inelo, GBOX oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej (PWSZ) w Skierniewicach. Studiowała dziennikarstwo i komunikację społeczną ze specjalizacją reklama, design i komunikacja wizualna oraz zarządzanie ze specjalizacją marketing na Uniwersytecie Łódzkim.

Agencja Lightscape od ponad 11 lat realizuje zintegrowane kampanie łączące elementy PR i marketingu, buduje wizerunki marek oraz prowadzi efektywne działania media relations, komunikacji wewnętrznej i kryzysowej. Specjalizuje się w obsłudze marek z branż: finansowej, IT oraz design.