Borjomi w nowej odsłonie

13 września 2019
0
685

Woda mineralna Borjomi wkracza na rynek z nową etykietą. Będzie można ją zobaczyć nie tylko na półkach, ale również na warszawskim muralu. 

Producent wody mineralnej Premium Borjomi nie przestaje zaskakiwać swoich konsumentów. Tylko w tym roku marka nagrała spot wizerunkowy w Warszawie, zorganizowała konkurs “Miasto z charakterem”, podjęła współpracę ze znanymi influencerami. A teraz pora na nowy design butelki.

Borjomi w nowej odsłonie pojawi się na półkach jesienią. Na początku miesiąca natomiast, we współpracy z Good Looking Studio, powstał mural przy ul. Francuskiej w Warszawie, na którym można obejrzeć butelkę w całej okazałości. Konsumenci mogą spodziewać się nowoczesnego i dynamicznego wizerunku, który koresponduje z głównym przekazem marki – “Masz charakter”. Skatepark posłużył za idealne tło do podkreślenia miejskiego charakteru muralu.

Nowa etykieta charakteryzuje się nowoczesną stylistyką, odświeżeniem logo oraz dodaniem kodu QR. Zmieniła się również nakrętka, która cała jest w kolorze gruzińskiej zieleni.

Za realizację działań w internecie, social media, PR oraz produkcję video i organizację konkursu odpowiedzialna jest agencja Kreatik.