Bridgestone będzie wspierać biegaczy

30 lipca 2019
0
365

Bridgestone już 29 września będzie wspierać uczestników 41. PZU Maratonu Warszawskiego. Podczas imprezy Karol Bielecki – legendarny piłkarz ręczny, ambasador kampanii Bridgestone, będzie motywował biegaczy i zachęcał ich do przesuwania własnych granic.

W ramach olimpijskiej kampanii Bridgestone „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”, firma chce inspirować ludzi w każdym wieku, o różnych umiejętnościach i pasjach, by odnajdywali w sobie siłę, do walki o swoje marzenia i do pokonywania przeszkód, które pojawiają się na ich życiowej drodze. Bridgestone chce angażować się nie tylko w największe imprezy sportowe, takie jak Igrzyska Olimpijskie, ale także w lokalne inicjatywy, wśród których jest także Maraton Warszawski.

Poznaj ambasadora „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”

Król strzelców z igrzysk w Rio de Janeiro 2016, ambasador „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”, Karol Bielecki będzie wspierał biegaczy podczas tegorocznej imprezy. Razem ze znanym dziennikarzem sportowym, Damianem Bąbolem na ostatniej prostej biegu będzie zachęcał ich do przesuwania swoich granic. Podczas wydarzenia będzie też czas na krótkie pogawędki, autografy i selfie z Mistrzem.

Źródło: Bridgestone
Sztafeta z Bridgestone

Bridgestone będzie sponsorem tytularnym tegorocznej sztafety Maratonu Warszawskiego, kategorii dla zespołów składających się z czterech biegaczy. Sztafeta jest świetną okazją dla tych zawodników, którzy nie są gotowi do walki na pełnym dystansie.

Strefa aktywacji Bridgestone

Bridgestone jest doskonale znany z motywowania zawodników podczas imprez sportowych, ale nie zapomina też o kibicach. Przygotowuje wiele dodatkowych atrakcji dla obserwatorów sportowych zmagań.

Sport inspiruje i łączy ludzi. Mając pozycję największego światowego producenta opon i wyrobów z gumy, nie tylko wspieramy największe imprezy jak Igrzyska Olimpijskie, ale także skupiamy się na promowaniu innych bliskich nam, lokalnych wydarzeń sportowych, takich jak np. Maraton Warszawski czy Półmaraton Poznański – wyjaśnia Radosław Bółkowski, dyrektor zarządzający Bridgestone East Europe. – Opony Bridgestone zapewniają podróżnym bezpieczeństwo na torze, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Zachęcamy ludzi, by działali w ten sam sposób, by kontynuowali podjęte próby, by dążyli do tego, czego pragną w życiu, bez względu na przeszkody, jakie mogą napotkać na swojej drodze.

PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko

Inicjatywa jest częścią kampanii Bridgestone „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”. Uczestnicy Igrzysk Olimpijskich, Karol Bielecki (piłkarz ręczny), Joanna Jóźwik (biegaczka) i Maciej Kot (skoczek narciarski), zostali wybrani do tej kampanii, ponieważ pomimo niepowodzeń, które przytrafiły się im w karierze sportowej, nigdy nie zrezygnowali ze swoich pragnień. Dzięki niesamowitej determinacji w walce o marzenia olimpijskie są prawdziwymi zwycięzcami. Kampania Bridgestone stawia sobie za cel przede wszystkim inspirowanie i motywowanie ludzi w każdym wieku, mających różne umiejętności, pasje i cele. Marka zachęca, by nigdy nie rezygnować z walki o swoje marzenia, mimo różnych przeszkód, które stawia przed nami życie. Hasło „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko” odzwierciedla również ambicję firmy, którą jest dostarczanie ludziom produktów i usług umożliwiających im bezpieczne docieranie do celu – bez względu na warunki. Ponadto kampania ma na celu podkreślenie zaangażowania Bridgestone jako Globalnego Partnera Ruchu Olimpijskiego i Paraolimpijskiego.