Cinémobile Partnerem WarsawByArt 2018

0
763

Partnerem festiwalu warszawskich galerii sztuki współczesnej WarsawByArt 2018 została agencja marketingowa Cinémobile. W ramach współpracy Cinémobile odpowiada za działania PR Festiwalu.

„To dla nas ogromny zaszczyt móc uczestniczyć w tak ważnym i ogromnym przedsięwzięciu artystycznym stolicy – mówi Edyta Płaczkowska, Dyrektor Zarządzająca agencji. W tym roku w Festiwalu bierze udział ponad 20 warszawskich galerii. Podczas weekendu 21–23 września 2018 galerie uczestniczące WarsawByArt otwarte będę w godzinach 11–21, a każda z nich, oprócz wystaw zaoferuje gościom spotkania z artystami, kuratorami i właścicielami, a także wydarzenia specjalne takie, jak: wernisaże, happeningi, pokazy, projekcje filmów, dyskusje panelowe.”

WarsawByArt po raz drugi zagości na artystycznej mapie stolicy. Festiwal rozpocznie się panelem dyskusyjnym na temat: „Możliwości i rozwój rynku sztuki w Polsce – Międzynarodowe Targi Sztuki w Warszawie”, z udziałem znamienitych gości z Polski
i zagranicy.

„Do udziału w dyskusji zaproszenie przyjęli: Sonata Baliuckaitė – Dyrektor Artystyczny Art Vilnius, Heinrich Carstens – Dyrektor POSITIONS Berlin Art Fair, Paper Positions Berlin, Munich and Basel; Beata Roszkowska – International Art Fair Warsaw i Piotr Lengiewicz – Warszawskie Targi Sztuki. Gościem honorowym uczestniczącym w panelu jest Chasper Sarott – Minister, Zastępca Szefa Misji Ambasady Szwajcarii w Warszawie.” – informuje Katarzyna Haber – Pułtorak, kurator galerii Apteka Sztuki i pomysłodawczyni WarsawByArt.
Spotkanie odbędzie się 21 września o godzinie 11:00 w Centrum Prasowym Polskiej Agencji Prasowej (ul. Bracka 6/8) w Warszawie.

WarsawByArt – cykliczne wydarzenie kulturalne powstało z inicjatywy właścicieli
i kuratorów warszawskich galerii sztuki. Biorą w nim udział galerie prywatne, galerie
o charakterze społecznym, a także instytucje związane z życiem kulturalnym stolicy. Wspólnym celem uczestników jest szeroko pojęta promocja sztuki współczesnej oraz budowanie wizerunku Warszawy jako metropolii bogatej kulturowo oraz wzmacnianie jej konkurencyjności w Europie.