Dominika Jóźwiak dyrektorem reklamy Vogue Polska

14 stycznia 2019
0
455

Dominika Jóźwiak, pełniąca do tej pory rolę szefowej ds. kluczowych klientów, została dyrektorem biura reklamy Vogue Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Monikę Wdowiak.

Nowa dyrektor biura reklamy związana jest z tytułem od samego początku, odpowiadając za sprzedaż reklam w magazynie i serwisie vogue.pl. Jest również odpowiedzialna za strategię sprzedaży brandu Vogue Polska oraz budowanie trwałych relacji z klientami i domami mediowymi.

Współpraca między Visterią, wydawcą magazynu Vogue Polska a Moniką Wdowiak zakończyła się z początkiem stycznia 2019 roku.

Vogue Polska to dwudziesta trzecia edycja magazynu na całym świecie. Wydawcą Vogue Polska jest spółka Visteria założona przez Kasię Kulczyk.