Edyta Kowal już w Socjomanii

10 września 2019
0
481

Do zespołu Socjomanii dołącza Edyta Kowal, wcześniej związana z Prowly. Jako Chief Marketing Officer będzie koordynować działania marketingowe i komunikacyjne marki oraz rozwijać zespół w Warszawie.

Głównym zadaniem Edyty będzie prowadzenie działań marketingowych Socjomanii, w tym rozwój strategii komunikacyjnej i działań content marketingowych, w których się specjalizuje. Objęcie przez nią roli lidera w warszawskim biurze jest związane z pozyskiwaniem nowych klientów w stolicy i koniecznością rozbudowy lokalnego zespołu przez krakowską spółkę. Wesprze także zespół ekspertów Socjomanii w projektach realizowanych dla klientów.

– Dla zespołu Socjomanii dołączenie Edyty jest kamieniem milowym w rozwoju. Edyta jest dla mnie jedną z osób, które budują pojęcie content marketingu w Polsce, a wnosząc swoje doświadczenie z Public Relations stanowi kolejny mocny filar Socjomanii, pokrywając dla nas brakujący obszar. Jednocześnie będzie odpowiedzialna za strategiczne i ważne z perspektywy ostatnich lat i realizacji nowej wizji Socjomanii działania (m.in. digitalizacja biznesu, projektowanie usług – komentuje Katarzyna Młynarczyk, CEO Socjomanii.

To kolejne wzmocnienie zespołu Socjomanii w ostatnim czasie. Przed Edytą Kowal listę ekspertów zasilili: Rafał Marek, odpowiadający za digital i performance marketing, wcześniej związany przez kilkanaście lat z Grupą Onet-RAS Polska, Piotr Podgajny – Digital Strategy Lead i trener Social Media, wcześniej pracujący dla Deloitte Digital CE, oraz Cezary Kuik, specjalista w zakresie digital marketingu, wykorzystujący w komunikacji nowe technologie, m.in. chatboty, AI oraz AR. Więcej o zespole Socjomanii przeczytasz tutaj: