GoldenSubmarine drugi raz z rzędu Agencją Interaktywną Roku

25 czerwca 2018
0
1507

Agencja GoldenSubmarine zdobyła tytuł Agencji Interaktywnej Roku 2018 w raporcie przygotowywanym przez „Media & Marketing Polska”. To pierwszy przypadek, kiedy agencja interaktywna broni zdobytego rok wcześniej trofeum.

To już trzeci tytuł zdobyty przez GoldenSubmarine w ciągu 5 ostatnich lat. Od początku szczycimy się niezależnością, nie należymy bowiem do żadnej korporacji reklamowej. Notujemy znaczące wzrosty, zdobywamy nowych klientów oraz poszerzamy kompetencje o kolejne obszary. Jesteśmy full serwisową agencją, o digitalowym sercu – mówi Grzegorz Krzemień.

Mimo skokowych wręcz wzrostów i powiększania portfolia klientów, utrzymaliśmy bardzo wysoki standard obsługi klientów. Klientem, który jak w soczewce pokazuje nasze podejście do biznesu, jest NIVEA. Po trzyletniej współpracy, wygraliśmy przetarg na kolejne 3 lata w zakresie digitalu – dodaje Marta Krysik, wiceprezes agencji.

Wzrosty, o których mówi, są rzeczywiście znaczące. W ciągu dwóch lat przychody agencji wzrosły dwukrotnie. W ciągu 12 miesięcy GoldenSubmarine zdobyła 15 nagród, 12 wyróżnień i 35 nominacji. W tym roku agencja zdobyła budżety na obsługę takich klientów jak Starbucks (poza Polską, obsługa obejmuje również Niemcy, Rumunię, Czechy, Węgry, Bułgarię oraz Słowację) i UPC (full service), a także Leżajsk, a więc kolejną markę z portfolia Grupy Żywiec.

Eksperci agencji angażują się w rozwój branży – np. w roli prelegentów branżowych konferencji. Marta Ulman i Grzegorz Krzemień są współautorami niedawno wydanego podręcznika „E-Marketing”, pierwszej tak kompleksowej publikacji autorstwa polskich praktyków rynku. Grzegorz Krzemień jest również szefem Branżowej Rady ds. Kompetencji przy IAB Polska.

Podstawą sporządzania cyklicznego raportu o agencjach interaktywnych „Media & Marketing Polska” są wyniki biznesowe firm oraz badanie opinii prowadzone wśród dotychczasowych klientów, a także ocena zespołu redakcyjnego, który na co dzień obserwuje rynek reklamy.