Influencerzy i celebryci w kampaniach

0
235

Nie tylko deweloperzy potrafią wykorzystać wizerunek celebrytów i influencerów. Ciekawy sposób znalazł również ING Bank Śląski. Aleksander Doba i MishON to kolejne osoby, które dołączyły do akcji #mojepowietrze, w której ING Bank Śląski zachęca internautów, by pokazali jak dbają o czyste powietrze. Wcześniej można było w niej zobaczyć Sylwię Chutnik, Stuu, Sebastiana Karasia i Huyen.

Akcja #mojepowietrze to element kampanii „Czy my Polacy mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać. Bo to powietrze”, w której  bank wspiera proaktywne postawy na rzecz czystego powietrza. Akcja ma zachęcić Polaków do dzielenia się swoimi pomysłami na walkę ze smogiem. Każdy może wrzucić post, komentarz lub zdjęcie z #mojepowietrze i tym samym pokazać własne sposoby na dbanie o wspólne dobro, jakim jest powietrze. Takie działania mają z jednej strony edukować, a z drugiej wpływać na postawy Polaków.

W ramach działań w mediach społecznościowych bank zaprosił do współpracy znanych i lubianych influencerów. Aktywację rozpoczął film z udziałem pisarki Sylwii Chutnik i youtubera Stuarta Burtona (Stuu). Następnie do akcji dołączył Sebastian Karaś, pływak, który przepłynął Bałtyk wpław i Huyen, która prowadzi kanał popularno-naukowy emce2. Obecnie bank opublikował film z Aleksandrem Dobą, podróżnikiem, który przepłynął Atlantyk kajakiem i MishON, autorką lifestylowego bloga na YouTube.

Na potrzeby aktywacji powstała również strona internetowa www.mojepowietrze.pl, gdzie internauci mogą pokazywać swoje sposoby na dbanie o czyste powietrze.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here