IPRN po spotkaniu w Polsce

27 maja 2019
0
728

Pod koniec maja w Warszawie odbył się zjazd profesjonalistów public relations i właścicieli kilkudziesięciu agencji z całego świata, aby omówić trendy branżowe, najlepsze praktyki i podzielić się studiami przypadków. Doroczne walne zgromadzenie IPRN pierwszy raz w historii sieci odbyło się w Polsce. Gościem honorowym podczas uroczystej Gali wręczenia nagród były prezydent RP Aleksander Kwaśniewski, który wygłosił przemówienie na temat transformacji ustrojowej Polski i roli komunikacji.

Agencja Public Dialog, będąca członkiem IPRN, zorganizowała zjazd przedstawicieli public relations w Warszawie. Profesjonaliści z 25 krajów spotykali się w stolicy Polski, w celu wymiany spostrzeżeń na temat globalnych trendów wpływających na branżę public relations, social media oraz zarządzania contentem. Zapoczątkowana w 1995 r. doroczna konferencja IPRN jest platformą wymiany najlepszych praktyk z różnych stron świata i odmiennych kultur. Podczas tegorocznego spotkania odbyło się wiele paneli dyskusyjnych i prezentacji na temat trendów PR w poszczególnych krajach.

„Przeprowadziliśmy debaty i dyskusje na temat skutecznych praktyk public relations i zarządzania treścią z naszymi członkami i ekspertami z kilkudziesięciu krajów. Wymieniliśmy wiele przydatnych informacji, dzięki którym możemy oferować lepsze strategie i poprawiać jakość usług”– powiedział Luis Gonzalez, Sekretarz Generalny IPRN.

„Jesteśmy dumni, że możemy gościć agencje z całego świata w Warszawie. Nasza organizacja stoi w obliczu wielu zmian w obszarze PR i komunikacji, o tych zmianach dyskutowaliśmy podczas naszego spotkania. Świat profesjonalnych komunikatorów jest ekscytujący, a PR szczególnie jako dziedzina podlega szybkiej ewolucji, kluczowe jest by spotykać się i dawać przestrzeń do dyskusji” – powiedział Paweł Bylicki prezes IPRN i CEO agencji Public Dialog. “Skupiliśmy się na wymianie najlepszych praktyk, na tym jak wzmocnić naszą działalność, poprawić jakość serwisu, omówiliśmy strategie zarządzania agencjami. To spotkanie było produktywną, unikalną wymianą doświadczeń biznesowych.”– dodał.

Zwycięzcy poszczególnych kategorii

Co roku jury składające się z członków IPRN wybiera najbardziej spektakularne projekty
i realizacje. W tym roku po raz pierwszy w historii sieci uruchomiono nową kategorię – wideo roku. Jury przyznało nagrody i wyróżnienia w następujących kategoriach:

1. Project of the year – PR Concept, Estonia, projekt: Chepatitis
2. Agency video of the year – Binsfeld, Luxemburg
3. Best video of the year – Evercome, Spain
4. Best PR Agency of the Year – Binsfeld, from Luxemboug

Kolejne spotkanie członków sieci IPRN odbędzie się za rok, w Lizbonie, którego gospodarzem będzie agencja Central de Informação.