Jerzy Dudek i 4MOVE Team podejmują wyzwanie

6 marca 2018
0
1088

Jerzy Dudek w teamie 4MOVE już w środę 7 marca wystartuje w Runmageddon Sahara.

Jerzy Dudek – ambasador marki 4MOVE, która inspiruje do aktywności wystartuje w ekstremalnym biegu terenowym Runmageddon Sahara w Maroku, którego początek już 7 marca i potrwa 3 dni.

Runmageddon odbywa się od 2014 roku. Po raz pierwszy wydarzenie odbędzie się poza granicami Polski. Jest ono dedykowane aktywnym, dbającym o zdrowie i kondycję fizyczną, poszukującym nowych wyzwań amatorom imprez biegowych. W ciągu 3 dni zawodnicy wieloetapowego biegu przez marokańską część Sahary, podczas którego pokonają – w zależności od wybranej formuły – dystans 50 lub 100 kilometrów, zostaną poddani wyszukanym próbom sprawnościowym.

– Podjąłem wyzwanie Runmageddon, bo jestem zafascynowany siłą woli i charakteru uczestników biegu. Jestem ciekaw, jak to jest mierzyć się z samym sobą w tak ekstremalnych warunkach. Dzięki 4MOVE Team mam szansę stać się częścią tego bezprecedensowego wydarzenia sportowego. – mówi Jerzy Dudek.

Jarosław Bieniecki, prezes i pomysłodawca Runmageddonu dodaje:

Runmageddon Sahara to, bez wątpienia, jedno z najambitniejszych wydarzeń sportowych tego roku. Ten projekt jest wielkim wyzwaniem logistycznym, do którego przygotowujemy się od wielu miesięcy. Zorganizowaliśmy około 50 imprez w kraju, gromadząc łącznie ponad 100 tysięcy uczestników. Sam wystartuję w tym biegu, więc jako zawodnik nie mogę się już doczekać!

Oficjalny sponsor projektu Runmageddon – marka 4MOVE – od wielu lat współpracuje z najbardziej cenionymi postaciami w świecie sportu. Marka inspiruje do aktywności – zarówno profesjonalistów, jak i osoby uprawiające sport rekreacyjnie. Dzięki odpowiedniej formule napojów 4MOVE, uczestnicy Runmageddon Sahara będą mogli ugasić pragnienie oraz uzupełnić witaminy i mikroelementy niezbędne do dalszej rywalizacji biegowej.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy współtworzyć projekt Runmageddon Sahara. Wyzwanie, które podjął Jerzy Dudek, jest naszym wspólnym przeżyciem. Trzymamy kciuki i czekamy na pierwsze sportowe relacje. Wydarzenie wspierać będziemy kampanią digitalową – w tym silną obecnością w social media oraz niestandardowymi formami reklamy w TV. Wierzymy, że zaangażowanie Jerzego Dudka będzie inspiracją dla Polaków. – powiedziała Justyna Górecka-Siupik, International Marketing Director, FoodCare.