Kamil Glik z nowym kontraktem

19 marca 2018
0
861

Blachotrapez będzie kontynuował kontrakt ambasadorski z Kamilem Glikiem.

Nowa umowa sponsorska z Kamilem Glikiem obowiązuje do końca mistrzostw świata w Katarze, w 2022 roku. Reprezentant Polski, a jednocześnie podstawowy obrońca AS Monaco będzie popularyzował wizerunek polskiego producenta uczestnicząc w działaniach promocyjnych i akcjach marketingowych. Piłkarz będzie twarzą marki m.in. w spotach telewizyjnych, reklamach prasowych i kampanii internetowej. Pierwsze spoty z udziałem Kamila Glika zostaną wyemitowane na antenie TVP już w trakcie najbliższych spotkań towarzyskich Reprezentacji Polski (23 marca z Nigerią i 27 marca z Koreą Południową). W tym samym czasie rozpocznie się także szeroka kampania zasięgowa.

Sponsoring polskiego sportu to cześć długofalowej strategii marketingowej polskiego producenta pokryć dachowych, a jednocześnie lidera na tym rynku. Blachotrapez jest także Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski oraz partnerem portalu LaczyNasPilka.pl. Umowa z PZPN trwa od lutego 2017 r. i obowiązuje do końca Mistrzostw Świata w Katarze w 2022 r.
– Sięgamy po najwyższe cele, a sport pozwala nam je w pełni realizować. Tak jak polska reprezentacja buduje kolejnymi sukcesami swoją pozycję w światowym futbolu, tak my coraz skuteczniej konkurujemy na europejskim rynku pokryć dachowych. Już teraz oferujemy nasze produkty nie tylko w Polsce, ale także w innych państwach różnych kontynentów i dalej chcemy się rozwijać – mówi Rafał Michalski, prezes firmy Blachotrapez. – Osobiście niezwykle cieszy mnie kontynuacja współpracy z Kamilem Glikiem, który bardzo dobrze rozumie strategię naszej marki i kieruje się w życiu i na boisku takimi samymi wartościami jak my. Mamy do niego pełne zaufanie i czujemy jego silne wsparcie – dodaje.

Kampania mundialowa Blachotrapez potrwa do końca lipca br. Głównymi kanałami promocji będą Interia.pl, RMF FM oraz TVP SA. Blachotrapez będzie także widoczny na stadionach, na których polska reprezentacja rozegra swoje najbliższe mecze. Powstaną specjalne przystadionowe strefy kibica sygnowane marką Blachotrapez, w których gościć będą zaproszeni piłkarze, byli reprezentanci Polski oraz osoby związane z polskim sportem i kadrą narodową.