Kampania inwestycyjna Łodzi

0
170

W CNN i BBC ruszyła emisja spotu „Don’t invest in Łódź“ zachęcającego zagranicznych inwestorów do lokowania kapitału właśnie tutaj.

Kampania „Don’t invest in Łódź”, w ramach której powstały m.in. filmy VR 360 stopni, film promocyjny, spoty radiowe i TV zwraca uwagę zagranicznych inwestorów na atuty Łodzi jako miasta kreatywnego, o dużym potencjale gospodarczym i bogatej ofercie biznesowej.

Większość reklam jest emitowana na rynkach zagranicznych, a jednym z pierwszych działań było uruchomienie kampanii internetowej na portalach The Wall Street Journal, Bloomberg czy w serwisie LinkedIn. Dodatkowo w wybranych portach lotniczych na świecie pojawiły się billboardy, a w marcu ruszyła emisja 30-sekundowego spotu w stacjach telewizyjnych CNN i BBC. Reklamę można obejrzeć także w serwisie Youtube.

Przekaz „Don’t invest in Łódź… if you like to stay behind” czy „Don’t invest in Łódź… if you’re not interested in working with the best” oraz charakterystyczne łódzkie przestrzenie prezentują atuty regionu oraz poszczególne specjalizacje i branże strategiczne dla rozwoju miasta – IT, włókiennictwo czy kosmetologię. Film promocyjny bazuje na testimonialu jednych z największych łódzkich inwestorów m.in Instytutu Technologii Bezpieczeństwa „MORATEX”, Proteon Pharmaceuticals, Enigma Pattern, Indigo czy Signify, a odważny spot promocyjny z niecodzienną obsadą jest emitowany na antenie największych stacji informacyjnych.

Kampania inwestycyjna ma przede wszystkim zwrócić uwagę i wyróżnić się na tle innych komunikatów. Projekt jest ambitny, bo na antenie CNN czy BBC emitowane są spoty z całego świata, więc poziom artystyczny jest wysoki. – komentuje przedstawiciel .bringMore advertising – agencji, która przygotowała kampanię. Działania promocyjne będą realizowane do końca roku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here